دادستان شادگان: تعامل با ستاد پیشگیری از وقوع جرم در اولویت کار ادارات باشد

خورنا: دادستان شادگان گفت: تعامل و همکاری با ستاد پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی در اولویت کار ادارات شادگان باشد.

خلیل احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با بیان اینکه در بند پنج اصل ۱۵۶ قانون اساسی یکی از وظایف دستگاه قضایی، پیشگیری از وقوع جرم است، اظهار کرد: ستاد مردمی پیشگیری و حفاظت اجتماعی، نقش به‌سزایی در شناسایی و پیشگیری از وقوع جرم دارد.

وی با بیان اینکه این ستاد در شادگان توانسته تا حدودی از وقوع جرم جلوگیری کند، افزود: در این ستاد افرادی متعهد و سرشناس در خصوص مسائل مختلف از جمله جرائم به‌وقوع پیوسته و ریشه‌یابی آنها به نتایج خوبی دست یافته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب شادگان ضمن قدردانی از ستاد مردمی و پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی تصریح کرد: امیدواریم با این ستاد مردمی و تلاش‌گر بتوانیم بر برخی از مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه فعالیتی این ستاد فائق آییم.

وی با تأکید بر همکاری تمام دستگاه‌ها با این ستاد اضافه کرد: تلاش برای پیشبرد و تحقق اهداف متعالی و مردمی این ستاد باید در اولویت کاری و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان باشد.

احمدی همچنین عنوان کرد: ستاد پیشگیری از وقوع جرم و حفاظت اجتماعی در سه مقوله فرهنگ، امر به معروف و نهی از منکر و پیشگیری از وقوع جرم و کاهش ورودی پرونده‌ها فعالیت می‌کند.

وی گفت: با همکاری و همدلی مدیران دستگاه‌های اجرایی و همراهی خوب امام جمعه، فرماندار، روحانیون و اشخاص صاحب نفوذ و دارای جایگاه در عامه مردم منطقه این ستاد به نتایج بسیار خوب و قابل قبولی دست یافته است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *