نماینده مجلس: سوال از احمدی‌نژاد تنها در صورت مخالفت رهبری لغو می شود

خورنا: نماینده مردم اردبیل در خصوص زمان اعلام وصول طرح سوال از احمدی نژاد خاطرنشان کرد: طرح سوال از رئیس جمهور اعلام وصول خواهد شد مگر اینکه عاملی مثل نارضایتی مقام معظم رهبری مانع از اعلام وصول شدن طرح شود.

حقیقت‌پور در ادامه افزود: اثر نوسانات قیمت ارز گرانی لطمه های امنیتی، لطمه های حیثیتی در قبال پول ملی است. سوالاتی که قرار است از احمدی نژاد پرسیده شود بیشتر جنس اقتصادی دارد.

این نماینده مجلس با اولویت قرار دادن بحران ارز و لزوم پاسخگویی احمدی نژاد در این خصوص مطرح کرد: در این مورد به طور خاص دیگر نمی توان گفت: مساله اقتصادی اولویت نیست آقایانی که امضا کرده اند و من نیز جزو آنها بودم مصر هستند که از رئیس جمهور در این مورد سوال کنند.

به گزارش ایلنا، حقیقت‌‌پور طرح سوال از احمدی نژاد را یکی از راه های رسیدن به علل پیدایش بحران ارز در بازار دانست و خاطرنشان کرد: رئیس کل بانک مرکزی که اجازه ورود به مجلس را ندارد. وزیر اقتصاد نیز معتقد است بانک مرکزی زیر نظر او فعالیت نمی کند پس بهتر است که احمدی نژاد در مجلس حاضر و به سوالات پاسخ دهد.

این نماینده مجلس به شرایط استیضاح احمدی نژاد اشاره کرد و گفت: آیین نامه مجلس تغییر کرده و نمونه جدید ساز و کار خودش را دارد اگر پاسخ قانع کننده ای از سوی رئیس جمهور شنیده نشود اخطار دریافت خواهد کرد.