نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران کشور آغاز شد

خورنا- به گزارش پایگاه خبری خورنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، صندوق اعتباری هنر وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نام نویسی بیمه درمان تکمیلی ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه ‌نگاران کشور را از ١٩ تیرماه آغاز کرد.

محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در این خصوص گفت: با توجه به انعقاد قرارداد بیمه درمان تکمیلی صندوق اعتباری هنر با شرکت سهامی بیمه رازی، هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران عضو این صندوق می‌توانند از ١٩ تیرماه به مدت ٢٠ روز با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir نسبت به ثبت نام و بهره‌مندی از خدمات بیمه درمان تکمیلی اقدام نمایند.

جوروند اظهار داشت: صندوق اعتبار هنر هم‌چون سالیان گذشته، در راستای ارتقای سطح سلامت و رفاه خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه کشور و تاکیدات مقام عالی وزارت مبنی بر تکمیل زنجیره خدمات بیمه‌ای ویژه هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران، خدمات بیمه تکمیلی اعضاء خود را از تاریخ ١/۴/٩۶ لغایت ٣١/٣/٩٧ ارائه می‌دهد.

وی افزود: بر این اساس در تنظیم قرارداد با شرکت بیمه تلاش شده است با توجه به نیاز سنجی صورت گرفته از جامعه هدف، تعهدات درمانی در مقایسه با سالیان گذشته به نسبت قابل توجهی ارتقاء یابد.

گفتنی است، شرح خدمات و سقف هزینه پرداختی بیمه تکمیلی اعضای صندوق اعتباری هنر متعاقباً اعلام خواهد شد.