فرماندار ماهشهر شخصا همراه کشاورزان به بانک کشاورزی رفت

خورنا: منوچهر حیاتی را باید از جمله مدیران متعهد، ارزشی و سختکوش خوزستان نامید. تلاش ها و پیگیری های او به ویژه در حمایت از جامعه کشاورزان ماهشهر ستودنی و قابل تقدیر است.

حضور فعال او در کارگروه توسعه کشاورزی و دیدار چهره به چهره با کشاورزان در راستای حل مشکلات آنها از وی شخصیتی محبوب در بین کشاورزان ساخته است.

حیاتی همچنین در اقدامی قابل تحسین از کشاورزانی که در طرح توسعه کشاورزی دارای مشکل می باشند دعوت کرده تا ضمن حضور در کارگروه توسعه کشاورزی که مسئولین هم حضور دارند به مشکلات آنان رسیدگی شود.

از طرفی نیز اعتراض کشاورزان ماهشهری به بانک کشاورزی باعث شده تا فرماندار ماهشهر شخصا به همراه مدیر جهاد کشاورزی، متولیان نظام صنفی کشاورزی و جمعی از مسئولین محلی در بانک کشاورزی ماهشهر حضور یابد و خواستار رفع مشکلات موجود در اسرع وقت شود.

اخبار رسیده حاکی از آن است که فرماندار ماهشهر در زمان حضور خود در بانک کشاورزی در تماس هایی با مسئولین استانی خواستار پیگیری این مشکلات شده و اعلام کرده است تا زمانی که این مشکلات مرتفع نشود از بانک کشاورزی خارج نمی شوم.

این پیگیری های مُجدانه در نهایت با تدوین صورت جلسه ای منجر به حل بسیاری مشکلات کشاورزان شد.

وی همچنین از دستگاه هایی که بانک کشاورزی از آنها نیاز به استعلام داشت خواست تا با حضور در محل بانک کشاورزی به مشکلات کشاورزان رسیدگی کنند.

به گفته منوچهر حیاتی مهم ترین بی مهری بانک کشاورزی عدم اجرای برخی مصوبات کارگروه توسعه بخش کشاورزی است.