افزایش ۲ تا ۵ میلیون تومانی قیمت محصولات ایران خودرو از امروز

خورنا: پس از افزایش ۶درصدی قیمت انواع خودرو طی ماههای گذشته، امروز قیمت محصولات ایران خودرو ۲ تا ۵ میلیون تومان افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طبق بخشنامه‌ای که امروز از سوی ایران خودرو به نمایندگی‌های فروش این شرکت ارسال شد قیمت محصولات ایران خودرو ۲ تا ۵ میلیون تومان افزایش یافت.

براین اساس، قیمت تندر ۹۰ مدل E2 با افزایش ۳.۵ میلیون تومانی به ۲۱ میلیون و ۴۰ هزار تومان رسید و همچنین قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با افزایش ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی به ۱۹ میلیون و ۴۲۴ هزار تومان رسید.

قیمت جدید هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۵ نیز ۲۱ میلیون و ۸۵۸ هزار تومان تعیین شده که افزایش ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی را نسبت به قبل نشان می‌دهد.

به گزارش فارس، قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۶ نیز از سوی ایران‌خودرو ۲۴ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان تعیین شده که نشان‌دهنده رشد ۴ میلیون تومانی قیمت این خودرو است.

نمایندگی‌های فروش ایران‌ خودرو، قیمت جدید پژو ۲۰۷ را نیز در نوع دنده اتوماتیک با افزایش ۵ میلیون تومانی، ۲۷ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و در نوع معمولی ۲۴ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان اعلام می‌کنند.

هر دستگاه پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V20 نیز ۱۹ میلیون ۸۷۸ هزار تومان تعیین شده که نسبت به قبل ۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

قیمت جدید پژو ۴۰۵ تک سوز نیز با رشد ۲ میلیون تومانی، ۱۷ میلیون و ۹۰۶ هزار تومان تعیین شده و هر دستگاه پژو پارس با رشد ۲.۵ میلیون تومانی از سوی ایران خودرو ۲۲ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت جدید سمند LX تک‌سوز نیز ۱۹ میلیون و ۴۵۸ هزار تومان تعیین شده که افزایش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی را نشان می‌دهد.

بنابراین گزارش، قیمت جدید سوزوکی ویتارا نیز هنوز تعیین نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *