لیگ فوتسال خوزستان/ حاشیه های عجیب دیدار تیمهای هندیجان و اهواز

خورنا: دیدار تیم های فوتسال خلیج فارس هندیجان و برنا خوزستان در زمین هندیجانی ها با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید اما این دیدار با حاشیه های عجیبی همراه شد.

به گزارش خورنا از هندیجان، با سوت پایان بازی مدیرعامل تیم برنا خوزستان کاملا بی دلیل و بدون هیچ حادثه ی از پیش اتفاق افتاده ای سعی داشت تا حاشیه های نا امنی برای این دیدار به وجود بیاورد.

وی با فریادهای بی مورد و انواع تهمت ها و اهانت ها نسبت به ناظر بازی، داوران و هیت فوتبال استان برای دقایقی جو ورزشگاه بصیرت هندیجان را متشنج نمود.

وی که در آخر هم معلوم نشد این اهانت ها و تهمت را دقیقا برای چه موضوعی نثار برگزار کنندگان بازی کرده است، ادعا کرد تیمش در هندیجان امنیت ندارد و با شلوغ کاری و تماس گرفتن با استانداری، فرمانداری و… خواستار شد که با اسکورت از سالن خارج شوند.

این مدیر عامل که باید برای بازیکنانش الگو باشد و باعث شود از تحریک و تشنج در بازی ها جلوگیری شود، سعی داشت از آب گل آلود ماهی بگیرد و میزبانی هندیجان را زیر سوال ببرد.

وی بازیکنان خود را حبس کرده بود تا با اسکورت خارج شوند اما جالب اینجا بود که همراهان این تیم هم تعجب کرده بودند زیرا هیچ تماشاگری وجود نداشت و کسی به آنها توهین و بی احترامی نکرده بود.

سرانجام نیروی انتظامی هندیجان وارد عمل شد و ضمن تعجب از اینکه هیچ تماشاگری در سالن وجود ندارد و جو بسیار آرام است و صرفا برحسب وظیفه آقایان را اسکورت کردند.

انتظار میرود مسئولان برگزار کننده این مسابقات در مورد این تیم و مدیر عاملش تصمیمات لازم و کافی را اتخاذ نمایند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.