لیگ برتر فوتسال خوزستان/تساوی خلیج فارس هندیجان مقابل برنا خوزستان

خورنا: از هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر خوزستان عصر روز یکشنبه ۱۶ مهرماه دو تیم خلیج فارس و برنا خوزستان در سالن بصیرت هندیجان با قضاوت داوران امیدیه به مصاف هم رفتند.

به گزارش خورنا، این دیدار به دلیل تاخیر ماموران نیروی انتظامی با نیم ساعت تاخیر آغاز شد.

با نواخته شدن سوت آغاز بازی تیم برنا بازی را هجومی آغاز کرد و بازیکنان خلیج فارس با استرس و براحتی توپ را از دست می دادند تا تیم برنا هر لحظه به دروازه تیم خلیج فارس نزدیکتر شود و در یک کش و قوس به گل برسد  و نیمه اول با تک گل این تیم به پایان برسد.

در نیمه دوم تیم خلیج فارس یک بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داد و تیم برنا را زیر فشار گذاشت اما روی یک ضد حمله تیم برنا به گل دوم رسید ولی هجوم های تیم خلیج فارس همچنان ادامه داشت و حریف را وادر کرد تا در لاک دفاعی فرو برود و با خطاهای مکرر بازی را از جریان خارج کند.

گل تیم خلیج فارس روی هوشیاری این تیم به ثمر رسید که با اعتراض شدید بازیکنان و کادر تیم برنا همراه بود.

در ادامه حرکات اضافه و تحریک آمیز دروازه بان این تیم موجب شد تماشاگران غیور هندیجانی با شور و شوق بیشتری تیم خود را تشویق کنند تا اینکه در دقایق پایانی تیم هندیجان صاحب یک ضربه پنالتی از روی نقطه دوم شود و بازیکن این تیم توپ را در قعر دروازه تیم اهوازی جا داد و بازی ۲ بر ۲ شد.

در ثانیه های پایانی نیز داور مسابقه خطای واضح و آشکار دروازه بان تیم برنا بر روی بازیکن تیم خلیج فارس که با مصدومیت وی همراه بود را پنالتی تشخیص نداد تا یک فرصت مسلم گلزنی از تیم هندیجان گرفته شود و بازی با تساوی ۲ بر ۲ دو تیم به پایان رسید.

محمد عبادی سرمربی تیم خلیج فارس در خصوص بازی اظهار داشت: دو نیمه متفاوت را پشت سرگذاشتیم. در نیمه اول سر درگم ظاهر شدیم و بد بازی کردیم اما در نیمه دوم بچه ها بهتر توپ را به گردش در می آوردند و مزد برتری خود را گرفتند و اگر دقت بیشتری می کردند می توانستیم بازی را ببریم.

عبادی ادامه داد: من از بازیکنان با غیرت و متعصب خود صمیمانه تشکر می کنم. باریکنان ما بدون هیچ چشم داشتی حتی ریالی دریافت نمی کنند و بعضی اوقات هزینه تیم را خود بازیکنان پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: از تماشاگران متعصب و فهیم هندیجانی هم که ما را با تشویق های خود شرمنده کردند تشکر می کنم.

عبادی ابراز امیدواری کرد با برطرف کردن نقاط ضعف خود در بازیهای آینده نماینده شایسته تری برای هندیجان باشیم.

گزارش: یونس عبادی