دفتر گذرنامه در بندر سجافی هندیجان راه‌اندازی شد

خورنا: سرپرست بندر سجافی هندیجان گفت: به منظور رفاه حال مالکان شناورها در بندر سجافی، دفتر گذرنامه در این بندر با همکاری اداره‌کل بنادر و دریانوردی خوزستان راه‌اندازی شد.

عباس علیشاهی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در هندیجان با اشاره به اینکه تا پیش از این مالکان شناورهای متردد در بندر سجافی، تشریفات اداری  مربوط به شناورها را در بندر امام خمینی (ره) انجام می‌دادند با همکار مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان و به منظور رفاه حال آنان و تسریع در روند تشریفات اداری، ضمن فراهم کردن امکانات سخت افزاری و نرم‌افزاری، دفتر گذرنامه در بندر سجافی راه‌اندازی شده و به ارائه خدمات پرداخت.

وی در ادامه همچنین با اشاره به همکاری فرمانداری شهرستان هندیجان در خصوص فراهم ساختن زمینه راه‌اندازی این دفتر گفت: راه‌اندازی دفتر گذرنامه در بندر سجافی میزان مبادلات و فعالیت‌های تجاری در این بندر را افزایش خواهد داد.

سرپرست بندر سجافی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی دفتر گذرنامه یکی از درخواست‌های مکرر فعالان عرصه تجاری به ویژه مالکان شناورها بوده که بعد از مدت‌ها پیگیری به سرانجام رسید.

وی ابراز امیدواری کرد با افزایش فعالیت تجاری و همچنین بالا رفتن میزان تردد شناورهای تجاری در این بندر شاهد رونق بیش از پیش واردات و صادرات کالا در بندر سجافی هندیجان بود.