آیین کلنگ زنی پلیس راه محور ایذه – دهدز برگزار شد

SONY DSC


فیروز بیگلری/خورنا، صبح امروز(جمعه) با حضور دکترمسعود مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان،سرهنگ رضا دولتشاهی فرمانده پلیس راه خوزستان،حسین کیانی معاون فرماندار ایذه،سرهنگ رضا محمدزاده فرمانده نیروی انتظامی،سرهنگ سهراب خواجوی حانشین فرمانده سپاه،عطا کیانی رئیس دفتر مهندس خادمی نماینده مردم در مجلس،انوشیروان بهرامی شهردار،حمید کیانیان رئیس شورای شهر،بهنام کیانی رئیس اداره راه،احمد منصوری رئیس اداره برق کلنگ زنی پلیس راه محور ایذه به دهدز برگزار شد.
این پلیس راه به مساحت ۵۷۰ متر مربع ابتدای ورودی شهرستان ایذه روستای کولفرح در دو طبقه و رمپ های ورودی و خروجی به طول ۲۵۰ متر و اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای انجام گرفت.
این محور که در سال ۹۵ کل تردد ثبت شده توسط دستگاه های تردد شمار بر خط در این محور بود یک میلیون و ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه بوده است.
بنا به اطلاعات ارائه شده بیشترین تردد ماهیانه در این محور به فروردین ماه ۹۵ می باشد که ۱۱۴،۲۰۷ وسیله نقلیه و روز اوج تردد وسایل نقلیه در ۶ فروردین همان سال با تزدد ۶،۶۴۹ وسیله نقلیه بوده است که حجم تردد خودرهای سنگین در محور کوهستانی ایذه به دهدز ۴۲ درصد از کل ترافیک عبوری را تشکیل می دهد.
به گزارش خورنا از ایذه،بیشترین تردد در سه ماه نخست سال ۹۶ مربوط به فروردین ماه با ۱۱۹،۷۷۰تردد و اوج تردد در ۱۱ فروردین با ثبت ۶،۸۵۲ وسیله نقلیه بوده است.
گفتنی است،تا کنون ۶ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در محور ایذه به دهدز بهره برداری شده که از زمان نصب این سامانه ها در تعداد تصادفات و تخلفات کاهش چشمگیری شاهد بودیم همچنین بنا به گزارشات ارائه شده طراحی و نصب ۲ سامانه پایش تصویری و بهره برداری تا پایان تیر ماه سال جاری انجام خواهد شد.

SONY DSC