مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان:امیدواریم با استقرار پلیس راه در محور ایذه – دهدز ،ایمنی را به جاده های ایذه ببخشیم

فیروز بیگلری/خورنا،در آیین مراسم کلنگ زنی پلیس راه ایذه – دهدز دکترمسعود مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خوزستان ابتدا از مسئولین ایذه که در این مراسم آیین کلنگ‌زنی شرکت کردند تشکر و قدرانی کرد.
وی با بیان اینکه‌ شهرستان ایذه باغ‌ملک فاقد پاسگاه پلیس راه بود اظهار کرد: به جهت اینکه در واقع یک پوشش پلیس راه داشته باشد در این شبکه مجبور بودیم با توجه به فاصله دور از پلیس راه رامهرمز استفاده می کردند که در این زمینه مشکلات خاصی را به وجود می آورد که ما در هدف گذاریمان به دنبال ایجاد پاسگاه پلیس راه در این محور پر تردد بودیم که بتوانیم به عنوان یکی از ورودی ها و خروجی های استان که ترافیک سنگینی را هم به همراه دارد کاهش دهیم.
مصدقی افزود: محور ایذه به شهرکرد و اصفهان روزانه ۱۴ هزار و معادل سواری خودرو تردد دارد از این ۱۴ هزار ۶۰ درصد و ترافیک سنگین است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان تصریح کرد: این محور علاوه بر جاذبه های گردشگری ارتباط میان استان خوزستان و دو استان اصفهان و چهارمحال بختیاری را فراهم می‌کند که بستر تجاری هم هست که با این حجم تردد نیاز به یک مدیریت مناسب ترافیکی در این شهرستان بود که داشته باشیم و امیدواریم بتوانیم با استقرار پلیس‌راه در این محور پرتردد ایمنی را به شهرستان‌های ایذه و دهدز ببخشیم
وی در ادامه در مورد راه اندازی شبکه راه آهن در ایذه عنوان داشت: با راه اندازی راه آهن که اتصال ما به استان اصفهان و چهارمحال بختیاری وصل می کند حجم ترافیکی را بر روی جاده های این حوزه کاهش پیدا خواهد کرد تا یک مسیر ایمنی باشد .
مصدقی در مورد زمان ساخت پلیس راه ایذه – دهدز افزود: کار مراحل ساخت تقریبا ۶۰ روز می باشد اما از آنجایی که نمیخواهیم بدقول باشیم برای احداث این پلیس راه شش ماه تعیین کردیم که امیدواریم در طول این مدت با کمک مسئولین ایذه به بهره‌برداری برسد.
دکتر مسعود مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل خوزستان در پایان از زحمات و پیگیری های مستمر مهندس هدایت الله خادمی نماینده پرتلاش ایذه و باغملک در محلس شورای اسلامی و دکتر شریعتی استاندار خوزستان جهت ایجاد پلیس راه در این محور پرتردد تشکر و قدرانی کرد و اظهار داشت:به زودی کلنگ زنی احداث باند دوم چهار بانده این محور به زمین خواهد خورد.

SONY DSC

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *