رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه: درصدد هستیم جایگاه رسانه را در ایذه گسترش بدهیم

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه: درصدد هستیم جایگاه رسانه را در ایذه گسترش بدهیم
عصر روز چهارشنبه از اصحاب رسانه شهرستان ایذه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه تجلیل شد
به گزارش خورنا از ایذه،در این همایش که در تالار سیمرغ برگزار شد حسین محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه از حضور هنرمندان و اصحاب رسانه ایذه تقدیر و تشکر کرد و اظهار کرد:اهمیت تقدیر و تجلیل از اهالی قلم و رسانه از نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه به عنوان متولی راستین فرهنگ و هنر امری است که وجود آن چون آفتابی درخشان نمی توان بر کسی پوشیده باشد.
وی گفت:بر خود واجب میدانم از طرف جامعه بزرگ هنرمندان و اهالی فرهنگ این مناسب فاخر را به همه شما اهالی قلم و رسانه تبریک عرض بنمایم.
محمدی حفظ کرامت قلم را پاکدامنی در نگارش دانست و افزود: خواسته ی جامعه ی هنرمندان از اصحاب رسانه در نقل اخبار و اطلاعات، ایجاد پشتوانه اعتماد مردم با راستگویی و نیک نگاری و انتقاد خیر خواهانه و دوری از ستیزه جویی در کلام است که بدور از خدای ناکرده تمجدید بی اساس از ناشایستگی ها باشد.
حسین محمدی در ادامه گفت:در صدد هستیم با ایجاد فضای مناسب و فعال و پویا با تشکیل جلسات مستمر و فعالیت و حضور در مناسبت های فرهنگی جایگاه رسانه را به عنوان یکی از محورهای توسعه در منطقه گسترش یابد که انشالله با کمک شما افراد صاحب قلم این امر مهم محقق شود.
حسین محمدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایذه در پایان از اصحاب رسانه خواست: نگاه ویژه و به هنرمندان جهت انعکاس فعالیت های این قشر تلاشگر هنر ایذه داشته باشد.
گفتنی است، در ادامه نیز مراسم رو نمایی از سه مجموعه داستان غلامرضا شیری انجام شد.
درپایان نیز لوح تقدیر و هدیه ای از طرف جبار نوروزی رئیس کتابخانه های عمومی شهرستان ایذه به این نویسنده و همچنین خبرنگاران شهرستان ایذه اهدا گردید.

خبرنگار : فیروز بیگلری

SONY DSC