حامد آفاق: به خاطر پول به ماهشهر نرفتم/ فقط به قهرمانی فکر می کنم

حامد آفاق در مورد انتقالش به ماهشهر تاکید کرد: من از همان ابتدا هم برای رفتن به ماهشهر اقدام کرده بودم اما وقتی قراردادم درفدراسیون را دیدند، این قرارداد به جای یک سال،‌ ۲ ساله بود.

وی ادامه داد: با این اتفاق،‌ قبول کردم که به تیم سابقم بازگردم اما درنهایت ۲ باشگاه به این توافق رسیدند که مهدی کامرانی به مهرام بازگشته و من در پتروشیمی بمانم. قرار نیست من، مهدی و صمد همیشه یک جا باشیم.

آفاق تصریح کرد: این توافقی بود که مهرام و پتروشیمی هیچکدام ضرر نکنند. به هرحال بازار نقل و انتقالات همیشه همین طور است.
همیشه قرار براین نیست که من،‌ صمد و کامرانی یک جا باشیم و هرجا شرایط و موقعیت بهتر باشد درآن بازی می کنیم.

وی درمورد فشاربازی درماهشهر افزود: درتیم مهرام هم چنین فشاری بود. پتروشیمی تیم بزرگی است و مهران حاتمی نیز مربی بزرگی به شمارمی رود که بازیکنان بدی را هم جذب نکرده اند. تمام سعی ما گرفتن بهترین نتیجه است اما نتیجه پایانی قابل پیش بینی نیت.

آفاق اشاره کرد: درماه شهر به جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی کنم. تمام سعی ام این است که براساس انتظار مردم این شهر پیش بروم. مبلغ قراردادم درحد مطرح شده نیست .

بازیکن جدید پتروشیمی با رسیدن به بحث مبلغ قرارداد گفت: بحث جدایی ام از مهرام به خاطر مبلغ قرارداد نبوده، البته همیشه بین تهران و ماهشهر از جهت پرداختی فرق هست اما بخش اعظم جدایی ام به بحث شرایط برمی گردد، به خصوص که با خواسته مهدی کامرانی احساس کردم شرایط مهرام دیگر طوری نیست که من را هم برگردانند.

وی درپاسخ به سوالی درمورد درگیری کوچک با سرپرست مهرام و تاثیر آن دربازنگشتن به این تیم اضافه کرد: این که یک بحث عادی بین سرپرست وبازیکن است و همیشه پیش می آید. باز هم تاکید می کنم که جدایی امسالم به خاطرمجموع شرایط بود.

آفاق درباره بازی با لباس مهرام درجام باشگاه های آسیا خاطرنشان کرد : مهرام با گرفتن بازیکن خارجی ترکیب بسیار خوبی برای جام باشگاه ها دارد و اگر اتفاق عجیب و غریبی از جمله مصدومیت نیفتد‌، قهرمان این دوره از مسابقات آسیایی می شویم./

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *