در اقدامی انسان دوستانه

خلبان پرواز بندر ماهشهر به تهران مسوولیت انتقال مصدوم تصادفی دچار ضایعه نخاعی را پذیرفت

عصر دیروز در یک اقدام نوع دوستانه پیمان آژخ خلبان پرواز مسیر بندرماهشهر _تهران هواپیمایی زاگرس، با پذیرش مسوولیت انتقال مصدوم دچار ضایعه نخاعی، وی را برای ادامه درمان به تهران منتقل کرد.

خورنا – پیمان آژخ خلبان هواپیمایی کشورمان در گفتگو با خبرنگار خورنا با تشریح این موضوع اظهار داشت :روز شنبه من خلبان استند بای بودم و در آخرین دقایق بعنوان خلبان پرواز مسیر تهران_ بندرماهشهر جایگزین شدم، در بدو ورود به بندرماهشهر، اعلام شد جوانی تصادفی به فرودگاه برای اعزام به تهران به دلیل شدت صدمات وارده در تصادف  انتقال داده شده است.

وی افزود: طبق قوانین برای چنین مصدومانی باید تدابیر ویژه ای اندیشیده شود و مجوزهای لازم اخذ شود که این مصدوم فاقد مجوزهای لازم برای پرواز بود.

خلبان پرواز این پرواز ادامه داد: به همین دلایل تعدادی از پرواز های همان روز، از انتقال وی به تهران خودداری کرده بودند، وقتی وضعیت مصدوم را دیدم بر اساس حس انسان دوستانه درنگ را جایز ندانسته و شخصا مسئولیت انتقال مصدوم را پذیرفتم و وی با رعایت نکات لازم به هواپیما انتقال داده شد.

آژخ با قدرانی از  همکاری خوب کادر مراقبت فرودگاه تهران خاطرنشان کرد: با برج مراقبت فرودگاه تهران  هماهنگی لازم را بعمل آوردم و با همکاری این عزیزان حدود پانزده دقیقه زودتر از موعد همیشگی به بالای باند رسیدم و خوشبختانه فرودگاه تهران از قبل تمهیدات لازم را پیش بینی کرده و هواپیماهای دیگر را قدری معطل نمود تا فرود راحت و سریعی داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در فرودگاه آموبولانس آماده بود تا سریعا مصدوم به بیمارستان منتقل شود و تحت عمل جراحی قراره گیرد، هم اکنون نیز که با شما صحبت می کنم آماده پرواز به تبریز و سپس مشهد مقدس هستم و در آنجا دعاگوی بهبهود کامل این جوان و هم وطن خود خواهم بود.

وی در پایان اظهار کرد: از خدمه پرواز، مهمانداران، فرودگاه مبدا و مقصد، پزشکان، کادر درمانی و همه کسانی که در امر انتقال این مصدوم قبول زحمت کردن تشکر می کنم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *