پایان مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان هندیجان

مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان هندیجان با قهرمانی تیم فوتسال فرش خسروی ، نایب قهرمانی تیم شهدای گمنام و سومی تیم آریا پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری خورنا، مسابقات فوتسال جام رمضان با شرکت ۱۶ تیم در سالن مجموعه ورزشی شهید محمدرضا بهبهانی اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

این دوره از مسابقات در چهار گروه چهار تیمه پیگیری شد و در نهایت هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند که در پایان این مرحله تیم های شهرداری زهره ، آریا ، شهدای گمنام و فرش خسروی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در اولین دیدار مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام رمضان ابتدا تیمهای شهرداری زهره و فرش خسروی به مصاف هم رفتند که و در پایان تیم فرش خسروی موفق شد با نتیجه چهار بریک حریف خود شکست رادهد  به دیدار نهایی صعود کند . همچنین در دیگر دیدار این مرحله تیم شهدای گمنام در حالیکه با سه گل از حریف خود  تیم آریا عقب بود با یک بازی زیبا و دیدنی موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و با پیروزی در ضربات پنالتی جواز حضور در دیدار پایانی را بدست بیاورد.

در دیدار رده بندی تیم آریا با نتیجه ۶ بر ۵ حریف خود تیم شهرداری زهره را شکست داد و به مقام سومی این دوره از مسابقات دست یافت.

در بازی فینال نیز دو تیم فرش خسروی و شهدای گمنام مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که در نهایت تیم فرش خسروی توانست با نتیجه نزدیک دو بر یک پیروز میدان لقب بگیرد و به مقام قهرمانی مسابقات فوتسال گرامیداشت ماه مبارک رمضان در شهرستان هندیجان دست یابد.

لازم به ذکر است در دیدار پایانی شاهد حضور پرشور هوادارن فوتبال شهرستان هندیجان در سالن برگزاری مسابقات بودیم و در حالی که این سالن گنجایش ۱۶۰ تماشاگر را داشت ولی نزدیک به ۴۰۰ نفر از نزدیک این بازی را تماشا کردند .

در مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به تیمها و نفرات برتر این دوره از مسابقات مهندس مودت فرماندار محترم شهرستان ، حسن رحمانی و حسین محسنی رئیس و دبیر هیات ، منتخبین مردم در پنجمین دوره شورای اسلامی ، پیشکسوتان و خانواده محترم شهدای گلگون کفن شهرستان هندیجان حضور داشتند.

گفتنی ست در پایان مراسم اهدای جوایز از زحمات موسی چاروسایی و مختار شکاری مسئول برگزاری و کمیته داوران این دوره از رقابتها تقدیر و تشکر بعمل آورده شد.

خبرنگار : هادی بحرکانی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *