کشف ۶۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سواحل هندیجان

خورنا: فرمانده انتظامی هندیجان گفت: در شش ماه نخست امسال بیش از ۶۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سواحل این شهرستان کشف شده است.

سیدعبدالمناف موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در هندیجان اظهار کرد: در شش ماه نخست امسال ۶۷ هزار و ۹۱۰ لیتر گازوئیل قاچاق در سواحل آب‌های هندیجان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: همچنین فرمانده انتظامی هندیجان موفق به کشف ۱۱۳ کیلو مواد مخدر در مدت مشابه فوق و دستگیری ۲۰۸ نفر از توزیع کنندگان و مصرف کنندگان مواد مخدر در شهرستان هندیجان شده است.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: با تلاش و پیگیری‌های مأموران انتظامی این منطقه هشت قبضه سلاح و ۲۱۰ دستگاه ماشین توقیف و در پارکینگ نیروی انتظامی نگهداری می‌شود.

وی با اشاره به تعداد ماشین‌ها و موتورسیکلت‌های توقیفی گفت: در شش ماه نخست امسال ۵۴۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در شهرستان هندیجان توقیف شده و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت دیگر نیز نیز کشف شده است.

موسوی اضافه کرد: در همین رابطه سه دستگاه خودرو توسط نیروی انتظامی منطقه شناسایی و کشف شده که با استعلام‌های متعدد مشخص شد این سه خودرو سرقتی بوده که نیروی انتظامی با همکاری نیروی آگاهی خودروهای فوق را به صاحبانش تحویل داده است.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان هندیجان در زمینه سرقت احشام نیز با شناسایی ۱۰ فقره از احشام سرقتی در شش ماه نخست امسال آمار خود را در زمینه کشف و ضبط خودروهای سرقتی، موتورسیکلت، موادمخدر، احشام و سلاح اعلام کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هندیجان در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف با پلیس ۱۱۰ شهرستان تماس حاصل کرده و با فرماندهی منطقه در شناسایی و کشف جرایم مختلف همکاری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *