جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس در فرمانداری ایذه برگزار شد

فیروز بیگلری/خورنا،جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس با حضور محسن بیرانوند ،حاج آقا افشید قبادی سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ایذه و دیگر اعضا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد .
محسن بیرانوند فرماندار شهرستان ایذه از تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم روز قدس خبرداد و‌گفت :مراسم روز جهانی قدس امسال باید همانند سال های گذشته با شکوه برگزار شود .
فرماندار شهرستان ایذه بیان داشت؛ روز قدس یادگار گرانقدر امام خمینی(ره) است که مسلمانان جهان با شرکت در آن، مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان می رسانند.
بیرانوند با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر بیان داشت؛ امسال انتخابات با شکوه و را داشتیم که شاید در جهان منحصر به فرد بوده که همین موضوع موجب ناراحتی و خشم دشمنان و صهیونیستها شده، زیرا تمایل آنها به عدم حضور مردم در انتخابات بوده و این حضور پرشور مردم ستیزه‌جویی دشمنان را نسبت به ما بیشتر کرده است .
وی در ادامه با اشاره به ترورهای اخیر گفت: اتفاقات اخیر و ترورها در مرقد مطهر امام ره و مجلس شورای اسلامی ریشه آنها در آمریکاست که تنها با حمایت استکبار صهیونیست ها انجام‌گرفته و این عزیزان به شهادت رسیدند .
وی در پایان خاطر‌نشان کرد؛ وجود این اتفاقات قطعا روز قدس امسال را باشکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد کرد و وظیفه همه ماست خصوصا مسئولین در کنار مردم در این راهپیمایی شرکت کنیم و جنایات رژیم صهیونیست و سیاست‌های استکبار جهانی رامحکوم کرده و تبعیت خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه یک بار دیگر در این روز فریاد بزنیم.