تکلیف بیمارستان الوار در بلاتکلیفی

وعده ها برای افتتاح بیمارستان بخش الوار گرمسیری اندیمشک محقق نشد

خورنا- بیمارستان الوار گرمسیری اندیمشک در منطقه محروم الوار گرمسیری و در شهر بیدروبه با دو هدف رساندن خدمات درمانی به مسافران در کریدول شمال جنوب و نیز خدمت‌رسانی به اقشار محروم جامعه اقدام به احداث بیمارستان ۳۰ تختخوابه الوار شد.

بیمارستان الوار همواره با انتقادهایی از قبیل فاصله با جاده قدیم اندیمشک خرم آباد یا سختی دسترسی به محیط بیمارستان، یا عدم امکان توسعه برای آینده روبرو بوده است.

استاندار خوزستان که در یازدهمین روز بهمن در سرسرای فرمانداری اندیمشک با تاکید بر افتتاح بیمارستان قبل از انتخابات ریاست جمهوری سخن به میان می‌آورد و خواستار روشن شدن تکلیف بیمارستان الوار گرمسیری شد این سخنان کارساز نبود و بیمارستان الوار گرمسیری در بلاتکلیفی نسبی باقی‌مانده است.

در حالی تکلیف بیمارستان الوار گرمسیری در بلاتکلیفی مانده که نیروی انسانی لازم و اعتبارات کامل به پروژه تحقق یافته و بیمارستان آماده افتتاح است.

بیمارستان الوار گرمسیری در حالی با مشکل معارض روبه‌رو شده که تا چندی پیش از آن خبری نبود و کار با قدرت در حال پیشرفت قرار داشت و تیک تیک ساعت‌ها خبر از افتتاح بیمارستان الوار گرمسیری در یکی از روزهای نزدیک می‌داد.

اهمیت بهره‌برداری از بیمارستان الوار گرمسیری از یک رو به دلیل احداث آن در منطقه محروم، از جهت دیگر همسایگی بیمارستان با ورودی شمال به جنوب استان خوزستان و اهمیت مهم دیگر آن در بهبود شرایط درمانی شهرستان اندیمشک است.

بیمارستان الوار گرمسیری در سال ۹۱ کلنگ آن به زمین زده شد که با طی کردن افت‌خیز آماده افتتاح شده است.

این مسئله که بیمارستان الوار گرمسیری در زمینی که مالکیت آن مشخص نبوده چرا و چگونه احداث شده خود داستانی طولانی است که باید به مردم پاسخی شفاف و روشن از سوی مسئولان داده شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/