تجمع اعتراضی دانشجویان امیدیه در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام

خورنا: دانشجویان امیدیه همزمان با سراسر کشور با تجمع در کنار مزار شهدای گمنام اهانت به ساحت نبی اکرم(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه ظهر امروز مسؤلان، مدیران، کارکنان، اساتید دانشگاه آزاد امیدیه به همراه جمع کثیری از دانشجویان این دانشگاه، مسؤلان شهرستان، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه امیدیه اعتراض شدید خود را نسبت به فیلم موهن،کاریکاتو‌های هفته نامه فرانسوی، اسپانیایی و رفتار نفرت‌انگیز آمریکاها و رژیم صهیونیستی نسبت به پیامبر اسلام(ص) را اعلام داشتند.

در این مراسم امام جمعه شهرستان امیدیه اظهار کرد: اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام یادآور روایتی از پیامبر عشق و دوستی درجنگ احزاب است که فرمودند( امروز روزی است که تمام اسلام در مقابل کفر قرار گرفته است).

مهدی علیزاده اصل در ادامه با اشاره به انقلاب ایران بیان داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی با وحشت از انقلاب اسلامی که در ایران شکل گرفته است به دنبال منزوی کردن ایران هستند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران صدای رسای اسلام است و همان مدینه فاضله‌ای است که نبی اسلام می‌خواست محقق کند و این مهم خشم و نفرت کشورهای استکباری را به دنبال داشته است.

در ادامه این مراسم دانشجویان با سر دادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، الله‌اکبر و محمد رسول الله خشم خود را نسبت به ساخت فیلم موهن نشان داده و در ادامه این گردهمایی با قرائت بیانیه‌ و سوزاندن پرچم‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی خشم خود را نشان دادند.