فرماندار ایذه در بیانیه ای حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد

فرماندار ایذه در بیانیه ای حادثه تروریستی تهران را محکوم کرد
به گزارش خورنا از ایذه و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ایذه ،محسن بیرانوند فرماندار ایذه با صدور بیانیه ای حادثه تروریستی تهران را تسلیت گفت
بیرانوند در این بیانیه ضمن تسلیت و ابراز همدردی با خانواده های شهدای این حادثه و همچنین آرزوی سلامت عاجل برای حادثه دیدگان و مجروحان اظهار داشت: برگزاری انتخاباتی شکوهمند و بزرگ دشمنان ما را به شدت آشفته کرده، نفوذ کلام رهبر معظم انقلاب و اقتدار مسئولان خواب دشمنان بزدل و ترسو را برهم زده و برای همین با انجام حرکات‌های تروریستی قصد ضربه زدن به این اقتدار را دارند.
نماینده عالی دولت در شهرستان ایذه افزود: دشمنان نظام جمهوری اسلامی درصدد نا امن کردن کشور هستند که با هوشیاری نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مردم به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
تروریست های کور دل به مردم روزه داری که به دفاتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی مراجعه کرده بودند رحم نکرده و آنان همچون سرورشان امام حسین(ع) با لب تشنه به شهادت رساندند اما اینگونه اقدامات هرگز از اراده و وحدت مردم ایران کم نخواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: ایرانیان از هر قوم و مذهبی با هم متحد و یکپارچه هستند و چنین حوادثی نمی‌تواند بین مردم ایجاد اختلاف کند، دشمنان ایران اسلامی که از عزت روزافزون ایران اسلامی خشمگین هستند با استفاده از عمال و مزدوران خویش اقدام به حملات کور کرده تا به زعم خویش امنیت بی‌بدیل موجود در کشور را به چالش بکشانند.
ملت ایران می دانند که نیروهای جان بر کف امنیتی‌ کشور مجال هرگونه حرکت‌های کور تروریستی را از دشمنان قسم خورده انقلاب خواهند گرفت. ایشان درپایان ضمن تسلیت مجدد به خانواده شهدای این حادثه به ویژه خانواده شهید جعفرجعفرزاده مسئول دفتر نماینده محترم شهرستان های ایذه و باغملک درمجلس شورای اسلامی آقای مهندس خادمی از درگاه خداوند منان علودرجات برای شهدا وصبرجزیل برای بازماندگان مسئلت نمودند.

خبرنگار : فیروز بیگلری