فرمانده انتظامی هندیجان: نیروی‌های انتظامی در برخورد با قاچاقچیان تا پای جان ایستاده‌‌اند

خورنا: فرمانده انتظامی هندیجان گفت: یگان‌های انتظامی در برخورد و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا هیچگونه مصالحه‌ای نخواهند کرد و با رشادت و شجاعت ایستادگی کرده و تا پای شهادت پیش می‌روند.

علی رئوفی اظهار کرد: امنیت محصول یک کار جمعی و همگانی است که در هسته‌های گوناگونی قرار می‌گیرد و نخستین رکن این هسته اجتماع است.

وی افزود: مدرسه، محل کار و محیط پیرامون افراد در لایه‌های بعدی این هسته قرار دارند که باید با کار فرهنگی، اخلاقی، روانی، سیاسی و اجتماعی بین شهروندان، مسئولان و نیروی انتظامی این امنیت را بیش از پیش گسترش داد.

فرمانده انتظامی هندیجان ادامه داد: امروزه شکل جرائم تغییر کرده و متناسب با گسترش امکانات ارتباطی و شکسته شدن حریم‌ها و حصارهای خانوادگی، اجتماعی جرایم نیز دگرگون شده است.

رئوفی با اشاره به مفهوم حریم شخصی گفت: مفهوم حریم شخصی در دنیای مدرن امروز تغییر کاربری داده و به مسئله‌ای به نام رمز و راز تغییر کرده و به دنیای شیشه‌ای تبدیل شده که تهدیدها را نسبت به حوزه حریم شخصی بیشتر کرده است.

وی افزود: امنیت را تنها می‌توان بر اساس قانون و در سایه قوانین کشور استوار ساخت و تمامی آحاد جامعه با احترام و پیروی از قانون محیط همراه با آرامش را برای همه به وجود بیاورند.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: آمار سنی در وقوع جرم نسبت به ۲۰ سال گذشته تغییر کرده و از ۲۵ سالگی به ۱۶ سالگی نزول یافته که این هشداری برای خانواده‌ها و مسئولان کشور است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از وقوع جرم در جامعه نوجوانان، جوانان و خانواده‌های ایرانی می‌توانند با الگوبرداری از فرهنگ اسلامی ارزش‌های خود را پر رنگ‌تر کرده و نمود این فرهنگ غنی را در زندگی خود مشاهده کنند.

رئوفی با اشاره به حضور نیروی انتظامی در همه صحنه‌های اجتماعی گفت: نیروی انتظامی شهرستان هندیجان در تمامی صحنه‌ها حضور دارد و با رشادت، شجاعت و درستی با افرادی که بخواهند نظم و آسایش مردم را خدشه‌دار کنند مقتدرانه برخورد می‌کند.

وی اضافه کرد: نیروی انتظامی تحت فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارد و تمامی یگان‌های انتظامی در مرزها به مبارزه با افراد شرور و قاچاقچیان می‌پردازند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان ادامه داد: یگان‌های انتظامی در برخورد و مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و کالا هیچگونه مصالحه‌ای نخواهند کرد و با رشادت و شجاعت ایستادگی کرده و تا پای شهادت پیش می‌روند.

وی در پایان گفت: همکاری شهروندان با پلیس شهرستان هندیجان در خبر و خبر رسانی قابل تقدیر بوده و پلیس در تمامی صحنه‌ها در طول شبانه روز آماده دریافت اخبار شهروندان در همه حوزه‌ها از طریق پلیس ۱۱۰ است.