جمع‌آوری دست‌فروشان بازار بندرامام

خورنا : علی گلمرادی اظهار داشت: یکی از مشکلات در شهر سد معبرهاست که مزاحمت‌هایی را برای مردم ایجاد می‌کند و شهرداری مکلف است که نسبت به ساماندهی دست‌فروشان در مکان‌های مختلف شهر اقدام کند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: ساماندهی دست فروشان در افزایش کیفیت توزیع اقلام و کالا نقش مؤثری دارد که امیدواریم با همکاری دست‌فروشان پروژه جمع‌آوری و ساماندهی این قشر به اتمام برسد.
شهردار بندرامام افزود: عرضه مواد غذایی، عرضه کالا توسط وانت‌بارها، دستفروشی در پیاده‌روها و دستفروشی‌های سیار از مصادیق سد معبر و دستفروشی هستند که سامان‌دهی آنها ضروری است.
وی با بیان اینکه شهرداری باید به نگرانی‌های مردم به ویژه در خدمات شهری و وضعیت خدمت‌رسانی بیش از پیش توجه کند، ادامه داد: ارائه خدمات باید به نحوی باشد تا در فرآیند کار نارضایتی شهروندان را فراهم نکند.
گلمرادی با اشاره به اینکه پدیده دستفروشی و سد معبر به لحاظ قانونی و نوع فعالیت علاوه بر شهرداری در حوزه عملکرد و وظایف دیگر دستگاه‌های اجرایی است،تصریح کرد: برخورد جدی با سد معبر و جلوگیری از اقدام سودجویانه دستفروشان صیانت از فرهنگ عمومی و حقوق شهروندی است که موفقیت آن نیازمند تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های ذیربط است.
وی در ادامه وضعیت دست‌فروشان در بازار شهید صدوقی این شهر را بسیار نامطلوب خواند و گفت: دست‌فروشان بازارچه شهید صدوقی در آینده‌ای نزدیک جمع‌آوری و سامان‌دهی می‌شوند.
شهردار بندرامام اضافه کرد: با توجه به اینکه زمین فعلی بازارچه شهید صدوقی بندرامام متعلق به اداره بهزیستی این شهرستان است، این بازارچه باید به مکان دیگری منتقل شود.
وی اظهار داشت: مکان‌یابی‌های مختلف برای انتقال بازارچه شهید صدوقی در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک نیز شاهد انتقال و سامان‌دهی این بازارچه باشیم.
گلمرادی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات شهری مطلوب از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری بندرامام است که امیدواریم مسئولان ما  را در رسیدن به این هدف بزرگ یاری کنند.
وی با اشاره به همکاری مطلوب شهروندان با شهرداری، افزود: شهروندان بندرامام تاکنون شهرداری را در اجرای پروژه‌های عمرانی سطح شهر یاری کرده‌اند که امیدواریم این تعامل همچنان پابرجا باشد.
شهردار بندرامام با اشاره به پروژه‌ها و برنامه‌های متعدد شهرداری در زمینه‌های عمرانی و خدماتی این نوید را به مردم داد که در آینده‌ای نزدیک تحولی بنیادین در بخش عمرانی و خدماتی بندرامام به‌وجود خواهد آمد.
وی گفت: در حال حاضر در راستای جمع‌آوری و سامان‌دهی دست‌فروشان بازارچه شهید صدوقی محل‌هایی در نقاط مختلف شهر شناسایی و مورد بررسی قرار گرفته است و به زودی در طرح ساماندهی قرار می‌گیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *