استارت مسابقات فوتسال گرامیداشت ماه مبارک رمضان در بندر هندیجان

رحمانی رئیس هیات فوتبال شهرستان هندیجان ضمن تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار خورنا گفت : همزمان با فرا رسیدن ماه رحمت و میهمانی الهی، مسابقات قهرمانی فوتسال جام رمضان در شب‌های این ماه مبارک آغاز شد.

وی گفت  : در این دوره از مسابقات ۱۶ تیم حضور دارند که تیم ها در چهار گروه چهار تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و در پایان از هرگروه دو تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.

رئیس هیات فوتبال شهرستان هندیجان در ادامه افزود : در نخستین شب این دوره از مسابقات  ،ابتدا دو تیم شهرداری زهره و میلاد  به تساوی ۴ -۴  رضایت دادند و در دیگر بازی نیز تیم همای کهباد توانست با نتیجه ۷ بر ۴ فیروز آباد را شکست دهد.

رحمانی در ارتباط با گروه‌های چهارگانه مسابقات، تصریح کرد: در گروه یک تیم‌های شهرداری زهره ، میلاد ، فیروز آباد ، هما کهباد  قرار گرفتند ، در گروه دو تیم‌های فرش خسروی ، روستای دریهک ، جوانان بلاد شاپور و آریا باهم به رقابت می‌پردازند، در گروه سه تیم های  سیدالشهدا ، پایگاه شهید ابوعلی ، شهدای گمنام و جاوید حضور دارند و در گروه چهار این مسابقات نیز تیم‌های کریم آباد ،  چم تنگ ، آرشام و عقاب برای قهرمانی جام رمضان حاضر هستند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *