پذیرش ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه خرمشهر

خورنا : مسعود صدری‌نسب اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های انجام شده دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر امسال ۴۰۰ الی ۵۰۰ دانشجو را در مقاطع و رشته‌های مختلف پذیرش می‌کند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ رشته کارشناسی ارشد در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر راه‌اندازی شده و دانشجو می‌پذیرد.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲ هزار دانشجو در مقطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر مشغول به تحصیل هستند، ادامه داد: ۴۰۰ الی ۵۰۰ نفر در سال تحصیلی جدید وارد این دانشگاه خواهند شد.
وی با اشاره به اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری سال ۹۰، تصریح کرد: تمهیدات لازم به‌منظور ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه انجام شده و دانشگاه مهیای حضور دانشجویان برای سال تحصیلی جدید است.
صدری‌نسب در ادامه گفت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در سال جاری توسعه رشته‌های دریایی و رشته‌های دریایی میان رشته‌ای در مقطع تحصیلات تکمیلی را به‌طور جدی دنبال می‌کند.
وی اضافه کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده مهرماه سال جاری پردیس بین‌المللی دانشگاه علوم و فنون دریایی این شهرستان راه‌اندازی خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اظهار داشت: با راه‌اندازی این واحد بین‌المللی، دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر در راستای تبادل اطلاعات و اجرای پروژه‌های تحقیقاتی با کشورهای همجوار همکاری خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: این واحد به‌صورت خودگران با استفاده از شهریه‌های دانشجویان داخل و خارج کشور تأمین می‌شود.
صدری‌نسب افزود: دانشگاه علوم و فنون دریایی در راستای ارتقای سطح علمی و توسعه تحقیق و پژوهش اقدامات مطلوبی انجام داده و در آینده‌ نیز در راستای تکمیل اقدامات انجام شده تلاش خواهد کرد.
وی ادامه داد: باتوجه به اعلام سازمان سنجش، ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری ۹۰ از ۲۳ شهریورماه آغاز و تا ۲۸ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر ابراز امیدواری کرد با تمهیدات اندیشیده شده ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان در شرایط مطلوب و به بهترین شکل ممکن انجام شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *