ماهشهر دومین شهر در استان می باشد که مجهز به دوربین های شهری شده است

خورنا: فرمانده منطقه انتظامی شهرستان بندرماهشهر گفت : در بحث پیشگیری از جرائم یکی از دغدغه های فکری ما راه اندازی دوربین های مدار بسته در سطح شهر بود ، که توانستیم به عنوان دومین شهر در سطح استان موفق به نصب دوربین شهری شویم .

سرهنگ احمد معاونی در سخنان قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته ماهشهر در جمع نمازگزاران افزود: مامورین راهنمایی ما به عنوان اپراتور افسر کارشناس پس از مشاهده فیلمهای ضبط شده از راه دور جرائم راهنمایی را کنترل می کنند و اگر جریمه ای صادر شد از طریق اداره پست به درب منزل فرد مورد نظر ارسال می شود .

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای حفظ امنیت شهرستان ، گفت : طرح جمع آوری و برخورد با خورده فروشان مواد مخدر ، طرح برخورد با بد حجابی ، انهدام باند های فساد را در سطح شهرستان ، طرح مبارزه با روزه خواری در ماه مبارک رمضان ، برخورد با رانندگان متخلف ، جمع اوری تجهیزات ماهواره ای ، مقابله با باند های تولید و توزیع مشروبات الکلی ، جمع اوری سلاح های گرم و سرد از جمله اقداماتی بود که در این مدت توسط نیروی انتظامی شهرستان صورت گرفته است .

معاونی اضافه کرد : سرقت های مسلحانه ای در شهرستان به وقوع پیوست که با آن خیلی قوی و با قدرت برخورد کردیم و متهمین تحویل مقامات قضایی شدند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *