ایجاد ۴۰۰ فرصت شغلی در ماهشهر

خورنا : قاسم عباسی امروز اظهار داشت: در راستای ایجاد اشتغال پایدار اداره تعاون ماهشهر از متقاضیان تشکیل تعاونی‌های مختلف حمایت می‌کند.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده به تعاونی‌ها، از متقاضیان خواست هرچه سریع‌تر نسبت به‌ ارائه طرح‌ها و ثبت تعاونی‌های خود اقدام کنند.
رئیس اداره تعاون ماهشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ تعاونی در ماهشهر تشکیل شده که از این تعداد تنها ۱۱ تعاونی به ثبت رسیده است.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۰۰ فرصت اشتغال در راستای ایجاد تعاونی‌های خدماتی، مسکن و صنعت برای جوانان ماهشهری ایجاد شده که تمام فرصت‌های شغلی ایجاد شده وارد سامانه شده‌اند.
عباسی ادامه داد: در سال گذشته نیز ۲۰ تعاونی با ایجاد اشتغال ۵۹۰ نفر در ماهشهر تشکیل شد که تاکنون فعالیت مطلوبی نیز داشته است.
وی تصریح کرد: در سال گذشته باتوجه به همکاری تعاونی‌ها توانستیم تعهد ایجاد اشتغال تعاونی ماهشهر را ۱۰۰ درصد محقق کنیم امسال نیز تلاش خواهیم کرد در راستای تأکید استاندار اشتغالزایی مورد تعهد خود را محقق کنیم.
رئیس اداره تعاون ماهشهر در ادامه گفت: امسال اداره تعاون ماهشهر تا پایان سال ۵۹۰ فرصت شغلی برای جوانان منطقه ایجاد خواهد کرد که امیدواریم تعاونی‌ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
وی با اشاره به روند مطلوب اجرای مسکن مهر ماهشهر و بندر امام، اضافه کرد: در راستای خانه‌دار شدن اقشار کم‌درآمد طرح مسکن مهر با جدیت در سطح شهرستان در حال اجراست.
عباسی با اشاره به برگزاری همایش مسکن مهر در بندرامام، اظهار داشت: اخیراً همایشی با حضور تعاونی‌های مسکن مهر، اعضا و کارفرمایان این پروژه در بندرامام برگزار شد.
وی با اشاره به جمعیت چهار هزار نفری متقاضیان مسکن مهر در بندرامام، افزود: در حال حاضر ۳۰۸ واحد از مسکن مهر بندرامام قابل بهره‌برداری است.
رئیس اداره تعاون ماهشهر خاطرنشان کرد: در این همایش مشکلات فراروی مسکن مهر در بندرامام و ماهشهر بررسی شد و نتایج مطلوبی نیز به‌دست آمد.
وی از متقاضیان و اعضای مسکن مهر خواست هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت سهم آورده خود اقدام کنند تا روند پیشرفت پروژه نیز سرعت گیرد.
عباسیگفت: دولت در زمینه پرداخت تسهیلات همکاری‌های لازم را با تعاونی‌های مسکن مهر خواهد داشت و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *