برگزاری کلاس آموزش داوری بستکبال بانوان در آبادان

خورنا: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: یک دوره از کلاس‌های داوری بستکبال بانوان استان خوزستان در آبادان برگزار می‌شود.

غلامرضا خنفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان اظهار کرد: یک دوره از کلاس‌های داوری بسکتبال درجه سه برای بانوان خوزستانی در شهرستان آبادان در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره از کلاسها با حضور ۳۵ نفر از بانوان داور استان خوزستان تشکیل شده که از این تعداد به سبب میزبانی سهمیه داوران بسکتبال بانوان آبادان پنج نفر است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان ادامه داد: کلاس‌ها تا روز دوشنبه ادامه داشته و شرکت کنندگان زیر نظر هما گودرزی داور بین‌المللی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به گواهی پایان دوره کلاس‌های آموزش داوری رشته ورزشی بسکتبال برای بانوان خوزستانی گفت: در پایان این دوره آموزشی شرکت کنندگان گواهی نامه اتمام دوره را دریافت می‌کنند.

خنفری افزود: این گواهی معرف شرکت بانوان در کلاس‌های فوق به داوران صادر شده است و شرکت کنندگان برای دریافت کارت مربیگری داوری درجه سه بسکتبال می‌توانند بعد از برگزاری یک دوره عملی و آزمون‌های مربوطه کارت داوری درجه سه را دریافت کنند.

وی در پایان گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی برای ارتقای کیفیت داوری بانوان ورزشکار استان خوزستان به خصوص شهرستان آبادان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *