رستگاری بعد از 17 سال

بندری‌های ماهشهر یک قدم تا لیگ یک

تیم شهرداری ماهشهر با برد مهم و شیرین برابر برق جدید فارس برای صعود مستقیم به لیگ یک تنها یک برد می خواهد.

خورنا – امروز و در ورزشگاه شهدا ماهشهر غوغایی به پا بود، بندرنشینان ماهشهری برای دیدار تیمشان برابر برق جدید فارس از ساعت ها قبل ورزشگاه را پر کردند، مردمانی که ۱۷ سال است منتظر حضور تیم شهرشان در لیگ هستند تا خودی نشان دهند و برای رفتن به لیگ برتر تلاش کنند.

شاگردان مجید باقری نیا در این بازی حساس و در دقیقه ۴۳ محمد پهلوان توانست گلی بزند و به مانند کبریتی بر انبار کاه، ورزشگاه را منفجر کند، تیم برق در نیمه دوم سعی کرد بازی را به تساوی بکشاند و شانس صعود را برای خودش بیشتر کند و البته در دقیقه ۸۳ به یک ضربه پنالتی دست یافت که مقداد مالکی با یک واکنش عالی ابتدا ضربه پنالتی و سپس ریباند ان را دفع کرد تا مرد محبوب ماهشهری ها شود.

پس از پایان بازی مدیران استانی، نماینده ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، فرج الله قنواتی مدیرعامل تیم و غلام رفیع زاده مدیر فنی تیم در نیمکت حاضر شدند و این تیم بندری جایزه باران شد تا با انگیزه فوق العاده در دو دیدار آینده به میدان برود.
تیم شهرداری ماهشهر با این برد ۱۵ امتیازی شد و برای صعود در دو دیدار آینده تنها۲ امتیاز می خواهد تا به لیگ  یک سلام بگوید و صبر ۱۷ ساله را به پایان برساند.
تیم شهرداری ماهشهر در دو بازی آینده باید به مصاف شهرداری فومن و داماش گیلان برود و دو تساوی آنها را به طور مستقیم به لیگ یک خواهد رساند.
جدول این گروه به شرح زیر است:
۱- شهرداری ماهشهر ۱۵ امتیاز
۲-برق جدید فارس ۱۱ امتیاز
۳-شهرداری کاشان ۹ امتیاز
۴-داماش گیلان ۹ امتیاز
۵- نفت امیدیه ۸ امتیاز
۶-شهرداری فومن ۷ امتیاز

منبع

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *