افتتاحیه ستاد نفت حامیان دکتر روحانی در مسجدسلیمان و بازگشایی ستاد اصلاح طلبان اعتمادملی مسجدسلیمان با حضور جمال درویش دبیر محترم حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان و پروانه سهرابی رئیس ستاد بانوان حامی روحانی اهواز + گزارش تصویری

میثاق حاجتی/خورنا: در آغاز این افتتاحیه با اجرای سرود ملی ایران و همچنین خوش آمد گویی جناب آقای مهندس محسن زمانپور مسئول ستاد نفت حامیان روحانی در مسجدسلیمان و سپس دعوت از  سرکار خانم سهرابی برای ایراد سخنرانی آغازبکار ستاد نفت اعلام گردید، خانم سهرابی با اشاره به ضرورت و اهمیت رای آوری جناب اقای روحانی در این رقابت تاکید کردند آرای بالای آقای روحانی میتواند ایشان را در پیگیری مطالبات و مشکلات جامعه قویتر سازد و به جامعه نشاطی مضاعف ببخشد.
ایشان افزودند ، همین روحیه و همتی که در فضای مجازی داریم را باید به سطح جامعه نیز بکشانیم و بایادآوری نقاط قوت دولت روحانی مردم را به رای دادن ترغیب کنیم، یکی از نقط قوت دولت ایشان برجام بود که به واسطه این برنامه امروز تولید نفت ما افزایش پیدا کرده است و همچنین کشتی های باربری و حمل و نقل وبنادر ما رونق گرفته است و کم کم شاهد خروج ایران از انزوای اقتصادی هستیم.
ایشان با تاکید بر قرار گرفتن در بطن جامعه و روشنگری برای تشویق مردم به رای دادن اضافه کردند ، اوضاع آقای روحانی باتوجه به نظرسنجی ها هر روز بهتر از پیش میشود و البته همچنان نیاز به اراده بیشتری داریم تا مردم را از خانه ها بیرون بکشیم و از انها بخواهیم برای بهبود اینده کشور و فرزندانشان در سرنوشت خود سهیم باشند.

درادامه جناب آقای درویش دبیر محترم حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان رشته کلام را به دست گرفتند و درابتدا به  پرداختن به دلایل منطقی ، وجدانی و منصفانه ای که منجربه انتخاب وحمایت از اقای روحانی از بین شش کاندید دیگر شده است پرداخت و عنوان کرد، ریشه اصلاحات در انقلاب اسلامی ست و اولین اصلاح طلب انقلاب امام خمینی بودند که نظم شاهنشاهی را برنتافتند و برای اصلاح امور پیشقراول یک جریان اصیل انقلابی با رویکردی اصلاح طلبانه شدند.
اما باشروع جنگ و تحمیل شدن آن به ما، یک عده اولویتهایشان عوض شد و از مسیر اصلی خارج شدند و گمان کردند هدف و آرمان ما تنها جنگ و مسائل مربوط به آن است.
با پایان یافتن جنگ و شروع دوران سازندگی، جناب مرحوم رفسنجانی پرچمدار اصلاح اقتصادی کشور شدند و همزمان به بازسازی ویرانه های جنگ پرداختند.
پیشرفت اقتصادی دوران مرحوم رفسنجانی مرحوم از خودگذشتگی ایشان و همچنین تغییر برخی ارزشها برای خود ایشان بود که مجبور شد از آبروی خود بگذرد و برای پیشرفت اقتصاد کشور به جلب سرمایه گذار خارجی روی بیاورد و سرمایه گذاری جهت رونق و اشتغال را افزایش دهد. بسیاری در مقابل ایشان ایستادگی کردند اما آقای رفسنجانی برنامه اصلاحات اقتصادی را باقدرت پیش برد.
بعد از ایشان آقای خاتمی با محوریت اصلاحات سیاسی وارد کارزار سیاسی کشور شد و با تعریفی جدید از اصلاحات مورد نیاز همگان را به تولید گفتمان و تحمل و فضای بازسیاسی دعوت کرد.
اما در سال ۸۴ جریان اصلاحات دچار توقفی موقتی گردید، تفکری که بعد از ۸۴ روی کار آمد همه منتقدین را خانه نشین کرد و با حذف و زندان و ردصلاحیت با منتقدین وارد معامله شد.
تفکری که به اقتصاد کشور لطمه زد و آن را تا مرز سقوط اقتصادی برد و در بعد سیاسی هم باعث سرخوردگی نیروهای سیاسی کشور و به حاشیه راندن آنها شد.
هشت سال تمام همه نوع حمایتی از این تفکر جزم اندیشانه صورت گرفت و واز صدر تا ذیل مورد تایید قرار گرفت اما ثمره آن در نتیجه بسیار ناامید کننده بود.

آنها با جدیت به مقابله با تفکر اصلاحات پرداختند درصورتی که امام حسین فرمودند، من برای اصلاح امت جدم قیام کردم ویا آیه شریفه قرآن میفرماید، هیچ چیز نمیخواهم مگر اصلاح ، پس چرا باید با اصلاحات دشمنی ورزند؟
بعداز اتمام دوران هشت ساله ای که به ساختار سیاسی و اقتصادی کشور لطمه سنگینی وارد کرد، جناب آقای روحانی سکان اصلاحات را در دست گرفت و دوسال تمام تلاش کرد تا با دیپلماسی خارجی موفق بتوانند دوباره بنای توسعه اقتصادی را بنیان نهد و زمینه حضور سرمایه های خارجی در کشور را افزایش دهد و بخش خصوصی را رونق ببخشد.

ما در همه بخش ها مشکل داشتیم باید درمان میشد و اصلاحات درمان این مشکلات بود.
پس اولین دلیل ما برای رای دادن مجددبه روحانی ادامه چرخ اصلاحات بود ، دومین دلیل ما حذف تندروی ها با روحیه اعتدالگرایی بود.
ایشان همچنین افزودند ، آقای روحانی تلاش زیادی کردند تا تحول را و برگشتن به دوران رونق اقتصادی و آزادی سیاسی را بنا نهند و شیوه ای مورد وثوق همه جریانهای داخل و همچنین آینده نگرایانه و منطقی را پی ریزی کنند.
ما راهی طولانی در پیش داریم و نباید ناامید شویم، با تداوم دولت روحانی امید دوباره به جامعه تزریق میشود و البته آرای بالای آقای روحانی میتواند ایشان را در اجرای برنامه ها موفق سازد.
در پایان ایشان با قیچی کردن روبان افتتاح ستاد اصلاح طلبان اعتماد ملی مسحدسلیمان درحضور دبیر حزب جناب آقای اشکش و مسئول ستاد انتخابات حزب جناب آقای شیخ رباط و دیگر مسئولین کمیته ها از همه فعالین و حامیان روحانی خواست تا روز آخر بدون فوت وقت تلاش کنند و در ۲۹ اردیبهشت شیرینی و حلاوت پیروزی را بامردم سهیم باشند و سپس با قرار گرفتن در کنار چهار کاندید حزب اعتمادملی درانتخابات شورای شهر مسجدسلیمان به گرفتن عکس پرداختند و از آنها اعلام حمایت رسمی نمودند.




نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • منصور روحانی گزینه مناسب خوزستانیها نمیتواند باشد. بزرگترین مشکل خوزستان گرد و خاک است و تنها کاندیدای که به درد خوزستان میخورد و محیط زیست را در راس امور قرار داده "سید مصطفی هاشمی طبا" است.