در مراسم افتتاح رسمی ستاد دکتر روحانی در باغملک با حضور دکتر کهرام چه گذشت

دکتر کهرام مسئول ستاد دکتر روحانی در خوزستان گفت؛ "در این که روحانی پیروز انتخابات است، شکی نیست. هدف این است که انشالله با حداکثر آراء پیروز انتخابات شویم"

خورنا – آیین افتتاح رسمی ستاد روحانی در باغملک با حضور دکتر کهرام نماینده اهواز در مجلس ششم شورای اسلامی و مسئول ستاد مرکزی روحانی در استان خوزستان

این مراسم پر شکوه با حضور جمع کثیری از مردم، طرفداران دکتر روحانی در باغملک و با حضور دکتر کهرام و هئیت همراه انجام شد.در ابتدا حسین جمعه زاده از چهره های شاخص اصلاح طلب و از فرهنگیان خوش نام شهرستان ضمن خوش آمدگویی به حضار گفت؛ این گردهمایی و هم افزایی بزرگ را به فال نیک میگیریم که با تشریف فرمایی دکتر کهرام و همه دوستان در جهت رای آوری بیشتر دکتر روحانی در شهرستان بی شک مفید و موثر خواهد بود.

وی ادامه داد؛ ما در وحله اول اینجاییم که ثابت کنیم و بگوییم در سرنوشت خود دخالت می کنیم و نسبت به آن حساسیم. بنده خدا را شاکرم که در آخرین لحظات خدمت دولتی خودم، شرایطی فراهم شد که خدمتی دیگر به نظام و مردمم بنمایم و به هر حال اهمییت حضور در صحنه انتخابات برای همه روشن و مبرهن است.

جمعه زاده در پایان سخنرانی خود گفت؛ ما باید تلاش کنیم که حضور در پای صندوق های انتخابات حداکثری باشد و انشالله بخاطر تداوم راه عقلانیت، تدبیر و امید و همچنین با توجه به چهار ساله دولت جناب دکتر روحانی زیر ساخت ها مهیا کرد و برای ادامه راه که انشالله در آن موفق می گردد و ما همچنان بر شعار خود”ما به عقب برنمیگردیم” پایبند هستیم.

دکتر کهرام مسئول ستاد استانی روحانی نیز در این مراسم گفت؛ بی شک اعتقاد ما این است که دکتر رحانی پیروز انتخابات است، ما در این زمینه هیچ شکی نداریم، اما تلاشمان موفقیت حداکثری در کسب آراء می باشد. تدبیر یعنی عقلانیت و دولتی که میخواهد کشور را عقلانی اداره کند.

وی ادامه داد؛ ما به دنبال امنیت با ثبات هستیم و به دنیا ثابت کنیم که میتوانیم در عرصه جهانی مثبت ظاهر شویم. دلیل آنهم این است که بتوانیم سرمایه و سرمایه گذار جذب کنیم، از قبل آن کار و اشتغال تولید نماییم و وضعیت معیشتی مردم را بهبود ببخشیم، توریست و گردشگر به کشور ما بیاید و اینها همه جز با اشتغال پایدار موثر نخواهند بود. امنیت پایدار لازم است، امنیت بستر سرمایه گذاری است و این یعنی همان برجام.

کهرام تصریح کرد؛ قالیباف و رئیسی باید نشان دهند که چه سیاستی دارند، آیا برنامه آنان احمدی نژادی است؟ آیا قصد منزوی کردن کشور را دارند؟ آیا حمله به سفارت عربستان مورد تایید آنان است؟ آیا به هر دلیلی باید کشور را وارد جنگ کنیم؟

کهرام در بخشی از سخنرانی خود گفت؛ آقای رئیسی باید تصریح کند که در مورد توریست و گردشگر چه برنامه ای دارد؟ آقای رئیسی باید نشان دهد که آیا می شود با شعارهای علم الهدا در مشهد کشور را اداره کرد؟ آیا عملکرد ایشان با آقای علم الهدا زاویه دارد یا خیر؟ آیا مسیر و حرف های علم الهدا را قبول دارد یا خیر؟ حرکت علم الهدا در مشهد جلوی نشاط و بالندگی کشور را می گیرد.

وی ادامه داد؛ ما در دولت روحانی طرح تحول نظام سلامت را داشتیم، خود کفایی گندم و هزاران طرح موفق دیگر داشته ایم که اینها خود امر کمی نیستند. در بحث طرح تحول نظام سلامتی برای مثال اگر کسی در دولت قبل برای مثال هزینه عمل قلب خود یا عزیزانشان را بپردازد خدا میداند که به چه بدبختی و هزینه سنگینی مبتلا می شد، ولی الان به لطف دولت تدبیر و امید هزینه همان عمل حدود دویست هزار تومان است. دولت بیشترین بودجه را روی طرح تحول نظام سلامت گذاشت و ما باید شکر گزار آن باشیم.

کهرام در پایان خاطر نشان کرد؛ تلاش ها این است که انشالله با فضاسازی صحیح در روستاها و محله ها و جاهایی که رقبا با شعارهای عوام فریبانه ممکن است تاثیر سوی بر عملکرد این دولت دارند، وضعیت آراء و نظر مردم را بهبود ببخشیم که این نیاز به کار بیشتری دارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *