آموزش آتش نشانی در باغملک

خورنا – آموزش آتش نشانی در باغملک

در ابتدای برنامه و پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و تقدیم ثواب آن به روح شهدای آتشنشان ، مهندس نصراله رضائیان معاونت شهرداری باغملک ضمن عرض خیرمقدم از حسن توجه ثبت نام کنندگان در موضوع کمک به همنوع و فراگیری آموزش اولیه آتشنشانی قدردانی کردند. و پس از آن بهمن محمدی لندی و طالب جانفزا از مربیان آموزش آتشنشانی استان خوزستان به تشریح موضوعات جلسه در سه بخش جداگانه و بصورت سمعی بصری و همچنین عملی پرداختند.

در همین رابطه امین طاهری نیام مسئول واحد آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری با ابراز رضایت از برگزاری این کارگاه آموزشی یک روزه گفتند: می توان گفت برای اولین بار در سطح منطقه چنین برنامه ای اجرا می گردد و باعث خرسندی است که اعلام کنم ۴۰ نفر(آقایان و بانوان) که عمدتا از نسل جوان و تحصیلکرده شهرمان هستند برای این کارگاه پیش ثبت نام و ۳۵ نفر در این کلاسها شرکت کردند.

طاهری در ادامه افزود: آرزو می کنیم که با رعایت مسائل ایمنی هیچگاه حادثه ای رخ ندهد اما همانطور که بارها شنیده ایم حادثه خبر نمی کند و امیدواریم این گونه آموزشهای شهروندی در پیشگیری از حوادث و یا حداقل کاهش خسارتها مفید فایده قرار گیرد و قطعا با وجود و تداوم چنین برنامه هایی می توان در زمان بحران امیدوار به وجود افرادی آگاه و آموزش دیده بود که در کنار نهادهای خدمات رسان یار و یاور همنوعان و آسیب دیدگان باشند .

مسئول آتشنشانی شهرداری در پایان گفتند: این دوره یک دوره مقدماتی و شامل مباحث و آموزش های اولیه است و در صورت مهیا بودن شرایط می توانیم با برگزاری دوره های حرفه ای گام های بعدی را در این زمینه برداریم و در پایان از زحمات دوستان و همکاران عزیزم در واحدهای آتشنشانی و روابط عمومی و همچنین مربیان ارجمند آقایان لندی و جانفزا که در برگزاری این کلاسها همراه ما بودند سپاسگزارم .