امید ، ساحل تساوی پرگل در پایان ۹۰ دقیقه تلاش +عکس

خورنا – در دومین دیدار دور گروهی مسابقات فوتبال لیگ بزرگسالان شهرستان هندیجان روز گذشته یک بازی بین تیمهای امید و ساحل برگزار و  در پایان دو تیم به مساوی پر گل سه بر سه دست یافتند.
به گزارش پایگاه خبری خورنا در این بازی که از ساعت ۱۷ به قضاوت محمد حسین جغتایی برگزار شد دو تیم بازی خوب و تماشاگر پسندی را بنمایش گذاشتند.
در این بازی ابتدا تیم فوتبال امید موفق شد توسط ابراهیم عناناتی مهاجم خطرناک خود با یک ضربه زیبا و دیدنی به گل اول دست یابد.
نیمه اول با نتیجه یک بر صفر بسود تیم امید به پایان رسید.
در نیمه دوم شاگردان جابر خزاعلی در تیم امید موفق شدند دو بار دیگر دروازه حریف خود را توسط کریم بایره و ابرهیم عناناتی فتح کنند و با نتیجه سه بر صفر از حریف خود پیش بیافتند.
این پایان کار در این دیدار نبود و در حالیکه همگان تیم امید را برنده این بازی لقب داده بودند با تعویضهای موثری که مربی کاربلد و یادگار دهه ۶۰ فوتبال هندیجان انجام داد به یکباره همه چیز بسود تیم ساحل رقم خورد و این تیم موفق شد سه بار پیاپی و با گلهای رضا رفیق دوست ، جمشید آذرمینا (گل بخودی ) و حسن مهدیان که در واپسین لحظات بثمر رساند نتیجه را در عین تعجب تماشاگران حاضر در ورزشگاه مساوی کند و در پایان به یک امتیاز با ارزش  در رقابتهای فوتبال لیگ بزرگسالان شهرستان هندیجان دست یابد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *