امام جمعه هندیجان عنوان کرد: توطئه ترکیه و غرب علیه جهان اسلام در سوریه

خورنا: امام جمعه موقت هندیجان گفت: دولت ترکیه با تحرکات خود علیه مرز سوریه و امنیت این کشور همکاری خود را با دولت‌های غربی برای توطئه علیه جهان اسلام و مسلمانان کشور سوریه نشان می‌دهد.

به گزارش خورنا، حجت‌السلام عبدالحسن بهبهانی‌پور ظهر امروز در آئین نماز جمعه امروز این شهرستان با اشاره به گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی با ایجاد امنیت در جامعه و مرزهای کشور علاوه بر مبارزه با ناامنی، اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده است.

وی افزود: این اقتدار باید با نرمی و لطافت همراه باشد و مردم این نیروهای فداکار را پشتوانه و حامی خود دانسته و تعامل بیشتری با آنها داشته باشند.

امام جمعه هندیجان ادامه داد: یکی از وظایف نیروی انتظامی برخورد با جرایم و ناهنجاری‌های اجتماعی است که بدحجابی یکی از مظاهر این ناهنجاری‌ها به شمار می‌رود.

وی با اشاره به تبعات بد حجابی در جامعه گفت: بد حجابی افزایش جرایم اخلاقی،اجتماعی و تزلزل بنیان خانواده‌ها را به دنبال دارد و والدین با توجه بیشتر به پوشش فرزندانشان در راه تعامل و همکاری دو طرفه با نیروهای انتظامی گام بردارند.

*دولت ترکیه با همکاری کشورهای غربی علیه جهان اسلام توطئه می‌کند

بهبهانی‌پور در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: دولت ترکیه با تحرکات خود علیه مرز سوریه و امنیت این کشور همکاری خود را با دولت‌های غربی برای توطئه علیه جهان اسلام و مسلمانان کشور سوریه نشان می‌دهد.

وی افزود: کشور ترکیه با حمله به مرز سوریه در رکاب استکبار گام برداشته و اهداف سران غربی را در به راه انداختن جنگ در کشور مسلمان سوریه دنبال می‌کند و سرنوشت تأسف باری را برای خود رقم می‌زند.

امام جمعه هندیجان در پایان با اشاره به افزایش قیمت‌ها در بازار گفت: مسئولان با کنترل گرانی‌ها در بازار و کالاهای مصرفی مردم نگرانی‌ها را در جامعه کاهش داده و بر افزایش قیمت‌ها نظارت داشته باشند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *