پیام تبریک شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر به مناسبت روز معلم

غلامحسین کمایی و نعمت الله قنواتی با صدور پیامی فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز معلم را به همه‌ اساتید و معلمان تبریک گفتند.

خورنا – بسم الله الرحمن الرحیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ – خَلَقَ الْإِنسَانَ مِنْ عَلَقٍ- اقْرَأْ وَ رَبُّکَ الْأَکْرَمُ- الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ

فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت قافله سالارمعلمان شهید، فیلسوف فرزانه شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه و مدرسه و فضای آسمانی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.
روز معلم یادآورشکوه و عظمت زنان و مردان پاکباخته ای است که در طول تاریخ در عرصه ی تعلیم و تربیت زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته اند.
اینجانبان هفته بزرگداشت مقام والای معلم را بر تمامی تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت کشور بویژه مدیران ، استاتید ومعلمان فرهیخته ودلسوز بندرماهشهر تبریک وتهنیت عرض می نماییم.
امیدواریم به لطف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) با تلاش و همت همه معلمان صبور این سرزمین شاهد شکوفایی هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان عزیز این خطه از میهن اسلامی باشیم.

اردیبهشت ۹۶
غلامحسین کمایی شهردار
حاج نعمت الله قنواتی رییس شورای اسلامی شهربندرماهشهر