هندیجان، برنده دیدار دوستانه مقابل خرمشهر/ چاروسائی: سطح دیدارها مناسب بود

خورنا: تیم کشتی نونهالان و نوجوانان هندیجان در دیدار دوستانه مقابل خرمشهر توانست با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ به برتری دست پیدا کند.

محمد چاروسائی در گفت وگو با خبرنگار خورنا در خرمشهر گفت: سطح فنی، کیفیت و کمیت فنون رد و بدل شده بین کشتی گیران با توجه به سن و سال و تجربه کشتی گیران بسیار خوب بود.

سرمربی تیم کشتی نونهالان و نوجوانان هندیجان ادامه داد: کشتی گیران هندیجان از آمادگی نسبی بالایی برخوردار بودند و توانستند حریف خود را در خانه شکست دهند.

وی افزود: تیم کشتی نونهالان و نوجوانان هندیجان دارای کشتی گیران آینده داری میباشد که در صورت حمایت مسئولان میتوانند به سطوح ملی و حتی بین المللی دست پیدا کنند.

دبیر هیئت کشتی شهرستان هندیجان خاطر نشان کرد: برخی از کشتی گیران نونهال و نوجوان در هندیجان با وجود مدت زمان کمی که از شروع فعالیت آنها میگذرد توانسته اند به خوبی کشتی گیران استان را شکست دهند که از جمله آنها میتوان از بهرام بحرکانی، سید میلاد محمدی، فرشید کائید رحمت و محمدامین قالبی نام برد.

چاروسائی اظهار نگرانی کرد: در صورت عدم حمایت مسئولان شهری هندیجان از تیم کشتی شهرستان، این تیم به حاشیه میرود و نمیتواند نتایج خوبی برای شهرستان کسب کند.

وی ادامه داد: استعداد های بسیار درخشانی در سطح شهرستان وجود دارد که میتوان با حمایت و همکاری همه جانبه مسئولان آنها را در سطوح بالا پرورش داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • silver price نفرات دعوت شده به اردوي تيم ملي كشتي آزاد بزرگسالان براي حضور در رقابت‌هاي مهم پيش رو از جمله جام جهاني که از امروز در محل خانه کشتی تهران آغاز شده است، به شرح ذیل می باشد.