برگزاری همایش بزرگ تئاتر خوزستان در بهبهان

خورنا : حجت‌الاسلام عبدالله حسینی‌منفرد اظهار داشت: باتوجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در استان امسال همایش بزرگ تئاتر استان در دو مرحله برگزار خواهد شد.
به گزارش خورنا و به نقل از فارس، وی ادامه داد: در مرحله نخست تئاتر‌های راه‌یافته به جشنواره در شهرستان‌های استان اجرا خواهند داشت و پس از آن مرحله دوم جشنواره در مرکز استان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان با اشاره به حضور خوب هنرمندان بهبهانی در بیست و سومین جشنواره تئاتر خوزستان، افزود: با پذیرفته شدن سه نمایش از شهرستان بهبهان، همایش بزرگ تئاتر خوزستان در این شهرستان برگزار شده است.
وی ادامه داد: نمایش‌های «ماهیگیر» به کارگردانی حجت الله تجلی، «نازبانو» به کارگردانی اسماعیل سخایی و «یادداشت‌های یک عشق» به کارگردانی ساسان شکوریان نمایش‌‌هایی هستند که از تاریخ ۱۹ الی ۳۰ شهریورماه در تالار ارشاد بهبهان باعنوان همایش بزرگ تئاتر خوزستان به روی صحنه می‌روند.
حسینی‌منفرد تصریح کرد: این نمایش‌ها در تالار و پلاتو ارشاد در حال اجرا هستند که تاکنون مورد استقبال هنردوستان بهبهانی نیز قرار گرفته است.
وی گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور نمایش هرچه بهتر این سه تئاتر راه‌یافته به جشنواره تئاتر استان خوزستان انجام شده است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان اضافه کرد: امیدواریم نمایش‌های بهبهان در مرحله دوم این جشنواره بتوانند افتخارآفرین باشند.
وی مهم‌ترین نقش و وظیفه‌ هنر و هنرمند را تکامل و اعتلای بشریت دانست و افزود: هنرمندان میتوانند نقش موثری در سعادت بشری داشته باشند.
حسینی‌منفرد همچنین به اهتمام بیش از پیش مسئولان در جهت هموار کردن بستر فعالیت‌های فرهنگی و هنری به‌ویژه هنرهای نمایشی که یکی از کهن‌ترین هنرها محسوب می‌شود، اشاره کرد و گفت: امیدواریم مسئولان در این زمینه همکاری بیش از پیش با هنرمندان داشته باشند.
وی اضافه کرد: امسال برنامه‌های متنوعی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهبهان طراحی شده که با همکاری و تعامل مردم، مسئولان و هنرمندان به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *