پدیده های کشتی باغملک فردا به مسابقات کشتی ساحلی انتخابی باشگاه های استان می روند

خیز تمام قد کشتی گیران و هئیت کشتی با مربیگری مربی دلسوز و توانا ایمان رحیمی هزاروند برای فتح بلندی های افتخار سال 96

خورنا – کشتی گیران باغملکی در راه کشتی ساحلی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انتخابی باشگاه های خوزستان

تیم کشتی باغملک به مسابقات کشتی ساحلی قهرمان استان اعزام می شود.
به گزارش روابط عمومی هیات کشتی باغملک، با توجه به شروع مسابقات استانی و کشوری هیات کشتی باغملک در تمامی رده ها به مسابقات اعزام می شود.

ایمان رحیمی هزاروند مربی و رییس هیات کشتی باغملک با اشاره به حمایت همه مردم و مسولین شهرستان اذعان داشت: مسابقه کشتی ساحلی قهرمانی استان ۷ اردیبهشت به میزبانی آبادان در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهد شد که نفرات انتخابی باغملک به این مسابقات اعزام می شود که همانند سال های گذشته نیازمند حمایت و همکاری مردم، دوست دارن کشتی و مسولین می باشد.

وی گفت: این مسابقه اولین مسابقه استانی در سال جاری است که برای قهرمانی کشور برگزار خواهد شد و امید است که سایه سنگین نگاه های سرد مسئولین مثل سالهای گذشته بر تن کشتی گیران نباشد و انشالله حمایت تمام قد از سوی مردم، نهادهای متولی ورزش شهرستان و مسئولین امر برای ورزشکاران پشتوانه محکمی باشد و با پیگیری های خود باعث دلگرمی ما شوند.

رحیمی هزاروند افزود: یوسف نوروزی، ذبیح الله قنبری، مهدی خورشیدی، مهران کریمی، علیرضا حسینیان، محمدرضا گراوند، مهدی مالکی، دانش عیوضی نفرات اعزامی کشتی باغملک برای شرکت در این مسابقه هستند.

به گزارش روابط عمومی هیئت کشتی خوزستان و بنا به اعلام فدراسیون کشتی ، تاریخ تولد کشتی گیران رده های سنی نوجوانان ، جوانان و همچنین نفرات مجاز شرکت کننده در مسابقات بزرگسالان ساحلی انتخابی باشگاههای استان خوزستان که قرار است در روز پنجشنبه مورخ ۷ اردیبهشت ماه سال جاری در آبادان برگزار گردد به شرح زیر تغییر نمود.

بنابراین گزارش پیشتر فدراسیون کشتی طی نامه ای تاریخ تولد کلیه رده های سنی در هفت رشته تحت پوشش آقایان و بانوان اعلام نمود که بر آن اساس هیئت کشتی خوزستان نیز اقدام به صدور بخشنامه نموده بود .

ضمن اینکه اضافه می نماید سایر قوانین و مقررات بر اساس بخشنامه  صادر شده هیئت کشتی خوزستان برگزار خواهد شد .

۱-در رده سنی نوجوانان کلیه کشتی متولد ۷۸/۱۰/۱۱ لغایت ۸۰/۱۰/۱۰ می توانند در مسابقات شرکت نمایند . ضمن اینکه کشتی گیران یک سال کوچکتر نیز با ارائه رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشکی ب((ه تاریخ یک هفته قبل ازانجام رقابتها)، می توانند در مسابقات حضور داشته باشند .

۲-در رده سنی جوانان نیز کشتی گیران متولد ۷۵/۱۰/۱۱ لغایت ۷۸/۱۰/۱۰ می توانند در مسابقات شرکت داشته باشند .ضمن اینکه کشتی گیران یک سال کوچکتر نیز با ارائه رضایتنامه محضری ولی و گواهی پزشکی (به تاریخ یک هفته قبل ازانجام رقابتها) ، می توانند در مسابقات حضور داشته باشند.

۳-در رده سنی بزرگسالان هم کشتی گیران متولد ۷۸/۱۰/۱۰ و بزرگتر (رده سنی جوانان و بزرگتر) حق شرکت در رقابتها را دارند.