مجید حسینی نژاد:نبوغ سیاسی مقام معظم رهبری

عصایی که امروز کماکان با قدرت مسیحایی خویش بر زمین زده می شود و جادوگران متوهم دنیای سلطه رابه چالش فرا می خواند از آن سلاله ی پاکی است که ذخیره ارزشمند انقلاب اسلامی و ایران بزرگ است.

ایرانی که نه سودای قدرت طلبی دارد و نه خواب آرام ملتی راآشفته کرده است؛ هرچه هست بر بنیاد تمدن شکوهمند ایرانی و اسلامی در پی احیای هویت جدید و شالوده افکنی اصالت فرهنگی تشیع علوی و باورهای دیرپا و اصیل ایرانی است و بر قله این جریان بزرگ رهبری قامت برافراشته است که موافق و مخالف به بزرگی و نجابت و ذکاوتش ایمان دارند، منش کاریزماتیک و آینده نگری و درک تهدیدها و فرصت ها از ایشان چهره ای ساخته است که در غرقاب بحران های منطقه ای  وبین المللی، کشور را به جزیره امن و لنگرگاه ثبات منطقه ای تبدیل کرده است.

رهبری که در اوج سیاست بازی های رایج دنیا به ساحل کتاب و آگاهی پناه آورده است. آخرین رمان های روز دنیا را می خواند. در فلسفه و عرفان و شعر و هنر دستی دارد. و کاملا چند بعدی و کلان نگر است. با درک وسیعی از تاریخ و تدابیر حکومت داری؛ شاید مجموع کیاست خواجه نظام الملک و درایت خواجه نصیر و اشراق سهروردی و ناسیونالیسم مثبت مصدق و شهامت مدرس و تحول خواهی امیرکبیر در شخصیت ایشان حلول کرده است و از هرکدام بهره ها برده است.

زمانیکه هنوز بر پشت بام هیچ خانه ای ماهواره نبود از تهاجم فرهنگی سخن گفت و از نوسازی معنوی نسل جوان سخن به میان آورد.

آنگاه که تحریمی درمیان نبود از ضرورت کار و همت مضاعف گفت و بنای اقتصاد مقاومتی را پی ریزی کرد و این دهه را دهه پیشرفت نامید و…
سخن گفتن از شگردها و دوراندیشی های ایشان کار امثال مانیست…

و شاید هنوز سایه ی معنوی امام راحل و جایگاه رفیع ایشان چون ابری سایه گستر اجازه نداده است تلألو وجود ایشان آنگونه که باید شناخته شود اما شور و شعور ملت روز به روز بیشتر شاهد اقتدار ایران در عرصه جهانی است و علیرغم مشکلات درونی درحوزه های اقتصادی و اختلاف سلیقه های سیاسی درمساله مفاهمه درداخل ،خوشبختانه موقعیت بیرونی و بین المللی کشور قابل مقایسه با دیگر همسایگان نیست و این مرهون همت بلند مدافعان شرف و عزت است. در داخل هیچ گزینه دیگری نگاه وسیع و بلندایشان به تحولات را ندارد. در داخل شاید خیلی ها می خواهند ایشان را مصادره به مطلوب کنند. اما او رهبر بخشی از جهان اسلام و همه سلیقه های سیاسی در داخل کشور است و علیرغم تلاش برخی جریانات سیاسی برای منحصرکردن ایشان، همه گروه ها و جریانات تعلق خاطر قلبی دارند و این جایگاه را برازنده قامت او می دانند و برایش عمر با عزت می طلبند.

پیرو حقیقی ایشان کسی است که در ساحت اندیشه و آگاهی قدم بزند. درک شفافی از جهان امروز داشته باشد و در حجره تنگ تحجر زندگی نکند.اهل علم و هنر و ادب و مطالعه باشد. و دلش برای تمامیت ارضی وا ستقلال کشور و گسترش معنویت و آشتی ملی بطپد و پاسدار آزادی  و جمهوریت باشد. این نبوغ سیاسی و فرهنگی و اجتماعی در هرکسی موجود باشد پیرو راستین ولایت است والا صرف تسبیح و انگشتر و…هیچ کس را مجاهدفی سبیل الله نخواهدکرد. یاران ولایت مرزنمی شناسند.ازجنوب لبنان تابلندی های جولان…از مرزداران عقیده در یمن تا هر آزاده ای در خاور یا باختر پیرو مکتب های راستین اسلامی و انسانی اند. این موهبت الهی را قدربدانیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *