هم‌زمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری مشکل‌زاست

خورنا: رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: هم‌زمانی انتخابات شوراها و ریاست جمهوری موجب کمرنگ شدن انتخابات شورا و به وجود آمدن برخی از مشکلات می‌شود که امیدواریم با اخذ تصمیماتی زمان برگزاری انتخابات شوراها تغییر کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مهدی چمران در یازدهمین اجلاس مشورتی شوراهای اسلامی مراکز استان‌های کشور که در همدان برگزار شد، اظهار داشت: خروش یکپارچه مسلمانان نشان می‌دهد که مسلمین نسبت به گذشته بیدارتر و آگاه‌تر شده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: همه مسلمانان به پا خاستند و پاسخ توهین دشمنان را دادند و انتفاضه اسلامی در توهین به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشأن اسلام را به وجود آورند.

وی اضافه کرد: مقامات غربی همواره از رشد اسلام در کشور خود احساس نگرانی کرده‌اند و چون قادر به متوقف ساختن این رشد در جامعه خود نیستند به اقدامات موهنی چون ساخت فیلم و کشیدن کاریکاتور روی آورده‌اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن محکوم کردن اقدامات توهین‌آمیز به ساحت قدسی نبی مکرم اسلام گفت: این گونه اقدامات نشان می‌دهد که دین اسلام روز به روز در حال رشد و پیشرفت بوده و نورانیت آن جهان را تسخیر کرده است.

چمران با اشاره به هم‌زمانی انتخابات شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری افزود: این هم‌زمانی موجب کمرنگ شدن انتخابات شورا و به وجود آمدن برخی از مشکلات می‌شود که امیدواریم با اخذ تصمیماتی در این زمینه زمان برگزاری انتخابات شوراهای شهر و روستا تغییر کند.

وی تعداد اعضای شورا را از دیگر محورهای یازدهمین اجلاس شوراها عنوان کرد و گفت: با توجه به حجم بالای کار بسیاری از شوراها افزایش تعداد نمایندگان موجب تسهیل در کار شوراها می‌شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *