سرپرست تیم بسکتبال صنایع ماهشهر: وضعیت حضورمان در لیگ نامشخص است

خورنا: سعید قنواتیان همچنان وضعیت تیم بسکتبال صنایع ماهشهر را نامشخص می‌داند و می‌گوید که همه چیز در جلسه شورای راهبردی هفته‌ آینده معلوم می‌شود.

سرپرست تیم بسکتبال صنایع ماهشهر درباره آخرین وضعیت حضور این تیم در رقابتهای فصل آینده لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: همچنان پیگیر وضعیت تیم هستیم. حضور در لیگ برتر قطعی شده است، اما همچنان شرایط هدفگذاری و نحوه گزینش بازیکن‌ها برای لیگ مبهم است. باید بودجه تیم مشخص شود که این موضوع در جلسه شورای راهبردی هفته‌ آینده مشخص می شود. در هر حال در جلسه لیگ برتر شرکت خواهیم کرد، اما هنوز چیزی روشن نیست.

قنواتیان با بیان این مطلب که تیم ماهشهر به لطف باشگاه پتروشیمی چند جلسه تمرین داشته به ایسنا گفت: به این دلیل که هنوز وضعیت قراردادی باشگاه مشخص نیست، نمی‌توانستیم در سالن ماهشهر تمرین کنیم. باشگاه پتروشیمی با لطفی که داشت شرایطی را مهیا کرد تا چند جلسه در سالن آنها تمرین کنیم و با بازیکنانی که داشتیم سه جلسه تمرین برگزار کردیم. باید وضعیت تیم مشخص شود تا سر و سامانی بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت مربی تیم نیز مشخص نشده است؟ بیان کرد: هم مربی خارجی مد نظر داشتیم و هم مربی داخلی. با توجه به وضعیت باشگاه، گزینه‌های خارجی منتفی شدند و از ایرانی‌ها برنامه خواستیم. یکسری از مربیان درخواست بازیکن خارجی دارند و چون برای ما امکان جذب وجود نداشت به نتیجه‌ای نرسیدیم. نکته این جا است تا زمانی که شورای راهبردی تصمیم نهایی اش را نگیرد نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. به محض این که بودجه ما تعیین شود جذب مربی و بازیکن را آغاز خواهیم کرد.

وی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر این که چرا نزدیک به یک ماه است که شورای راهبردی در جلساتش نتیجه‌ای نمی گیرد؟ توضیح داد: برای تصمیم گیری باید تعداد نفرات اعضای شورا به حد نصاب برسد . در جلسه گذشته تعداد اعضا کم بود و تصمیم گرفته نشد . امیدوارم هفته‌ آینده نفرات به حد نصاب برسند و نتیجه‌ای بگیریم. باید گام به گام حرکت کنیم و با یک هدفگذاری مناسب به نتیجه‌ برسیم. امیدوارم در این جلسه همه چیز مشخص شود تا به سرعت کارمان را برای حضور در لیگ آغاز کنیم.