آقاجری: کشاورزی امیدیه نیاز به توجه بیشتری دارد

خورنا: نماینده مردم ماهشهر، امیدیه و هندیجان در مجلس گفت: کشاورزی امیدیه نیاز به توجه و شکوفایی بیشتر دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان حبیب آقاجری صبح امروز در بازدید خود از روستاهای بخش مرکزی جایزان امیدیه که با حضور فرماندار و تنی چند از مسئولان اجرایی شهرستان انجام شد، با اشاره به موقعیت جغرافیای امیدیه اظهار کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی مناسب امیدیه، کشاورزی این منطقه باید بیش از پیش پیشرفت کند.

وی افزود: از شاخص‌های مهم امیدیه وجود دو رودخانه زهره،مارون و همچنین زمین‌های مستعد کشاورزی در دو بخش جایزان و مرکزی است که با مدیریت صحیح و بهره‌برداری درست از این منابع می‌توانیم شاهد شکوفایی کشاورزی این شهرستان باشیم.

نماینده مردم امیدیه،ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توسعه کشاورزی و صنایع وابسته آن می‌توان اشتغال پایدار را در شهرستان به وجود آورده همچنین صنایع دیگری مانند دامداری،دامپروری و پرورش آبزیان دریایی را شکوفا کنیم.

وی با اشاره به پیشرفت این عوامل در رشد اقتصادی منطقه گفت: تغییر ساختارهای کشاورزی سنتی و توجه بیشتر به صنایع وابسته منطقه،اقتصاد و اشتغال در امیدیه رشد بیشتری نسبت به گذشته از خود نشان می‌دهد.

آقاجری افزود: با تمهیدات دولت در این زمینه و اعطا تسهیلات ویژه به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی، ما از متقاضیان می‌‌خواهیم با ارائه طرح‌های خود از این فرصت مناسب استفاده کنند.

وی در حاشیه این بازدید با حضور در میان روستاییان امیدیه و بخش مرکزی از نزدیک شنونده مسائل و مشکلات آنان بوده، دستورات و تمهیدت لازم را با حضور مدیران مربوطه و فرماندار امیدیه در راه ارتقای کشاورزی منطقه اتخاذ نمود.