یک تن انواع مواد مخدر در امیدیه منهدم شد

خورنا: بیش از یک تن مواد مخدر با حضور رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در امیدیه منهدم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از امیدیه، ظهر امروز بیش از یک تن مواد مخدر با حضور مسئولان استان خوزستان و شهرستان امیدیه در محل پاسارگاد امیدیه امحاء و معدوم شد.

در این مراسم رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان با بیان این مطلب که کشفیات مواد مخدر نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته اظهار کرد: یکی از مهمترین مأموریت‌های نیروی انتظامی مبارزه با سوداگران مرگ و مواد مخدر است.

علی شوهانی افزود: این مبارزه از اهمیت فراوانی برای نیروی انتظامی برخوردار است به طوری که پرسنل آن برای مبارزه با سوداگران مواد مخدر از جان خود گذشته تا عوامل ورود این بلای خانمان سوز را به ایران اسلامی و استان خوزستان از بین ببرند.

وی در خصوص ماد مخدر کشف شده در شهرستان امیدیه گفت:به مناسبت هفته نیروی انتظامی در شهرستان امیدیه یک تن از انواع  مواد مخدر شامل حشیش ۸۳۶ کیلو گرم، تریاک ۱۰کیلو گرم، شیشه ۲۷ کیلو گرم، کراک ۱۸ کیلوگرم و انواع دیگری از مواد مخدر معدوم شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان افزود: اقدامات ویژه‌ای در راستای مبارزه گسترده با عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در استان خوزستان صورت گرفته تا با شدت هر چه تمامتر با این مخلان امنیت و آسایش جامعه برخورد شود .

در ادامه این مراسم فرماندار شهرستان امیدیه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشت: بنیان اصلی هر جامعه خانواده است و پویایی هر جامعه بستگی به سلامت و موفقیت خانواده‌های تشکیل دهنده آن جامعه دارد.

حسین لامی‌زاده افزود: در گذشته استعمال مواد مخدر کمتر بود و  فقط از تریاک و به سبب اشتباه و عدم آگاهی افراد در راستای تسکین دردها و بیماری‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت و امروز به عنوان یکی از عوامل اصلی فروپاشی خانواده‌ها و نابودی جوامع شناخته می‌شود.

وی ادامه داد: امروزه شاهد تولید و افزایش استفاده از مواد مخدر صنعتی هستیم که بر خلاف مواد سنتی قبل مانند تریاک جلوگیری از ورود و استفاده آن بسیار دشوار است.

فرماندار امیدیه با اشاره به برنامه‌های دشمنان در این راه گفت: این عمل حاصل برنامه‌های گسترده دشمنان بویژه استعمارگران در راستای جلوگیری از پیشرفت جوامع و ملت‌ها است تا با گسترش مواد مخدر صنعتی از پیشرفت و تولیدات صنعتی روز افزون جوامع جلوگیری کنند.

وی در پایان افزود: مسئولان بخش‌های اجرایی مختلف به ویژه در بخش‌های فرهنگی و آموزشی مانند آموزش و پرورش، دانشگاه رسانه‌ها در تعامل با خانواده‌ها در راه آموزش و آگاهی بخشیدن افراد بویژه نسل جوان همکاری داشته تا هرچه سریع‌تر این بلای خانمان سوز را از بین ببریم.

در پایان مراسم نیز بیش از یک تن انواع مواد مخدر و روانگردان در محل پاسارگاد امیدیه امحاء و معدوم شد.