معاون بازرگانی شرکت غله خوزستان: توزیع برنج دولتی در خوزستان نقشه سودجویان را نقش برآب کرد

معاون بازرگانی شرکت غله خوزستان گفت: از بهمن ماه طی رصدی که مرتب از بازار برنج داشتیم متأسفانه متوجه شدیم یک عده سودجو به دنبال فرصتی بودند که اگر برنج دولتی وارد بازار استان خوزستان نشود همین کیسه برنج ‌های ۱۰ کیلوئی را تا ۶۰هزار تومان بفروشند.

خورنا|احمدرضارستمی: عضوء هیأت مدیره و معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان مهندس یوسف برون در نخستین جلسه تنظیم بازار استان در سال جاری گفت: تامین شکر و برنج برای تنظیم بازار، بخشی از فعالیت شرکت غله و خدمات بازرگانی استان میباشد.

وی تصریح کرد: برای تأمین برنج در ایام عید دوهزار و ۲۰۰ تن حواله صادر شده که از این مقدار هزار و ۶۰۰ تن آن جذب شده و بدست مصرف کننده رسیده است.

برون افزود: این برنج به قیمت سه هزار و ۵۰۰ تومان درب انبار تحویل شد که در نهایت به دست مصرف کننده سه هزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

وی در زمینه توزیع برنج ضمن تقدیر از اقدامات جهاد‌ کشاورزی خوزستان و مدیریت تنظیم بازار استان اظهار داشت: با برنامه ریزی خوب سازمان جهاد کشاورزی خوزستان و مدیریت تنظیم بازار استان، برنج به صورت خوب و مناسب توزیع شد و هیچ مشکل تنش زایی در این زمینه در استان وجود ندارد و به دلیل همین وضعیت مطلوب، این توانایی هم اکنون وجود دارد که چه برنج هندی یا چه برنج سفید بازار را تأمین کنیم .

معاون بازرگانی شرکت غله خوزستان گفت: از بهمن ماه طی رصدی که مرتب از بازار برنج داشتیم متأسفانه متوجه شدیم یک عده سودجو به دنبال فرصتی بودند که اگر برنج دولتی وارد بازار استان خوزستان نشود همین کیسه برنج‌های ۱۰ کیلوئی را تا ۶۰هزار تومان بفروشند. خوشبختانه با اقداماتی که در زمینه توزیع و تنظیم بازار توسط مسئولین انجام شد سودجویان به هدف خود نرسیدند.

یوسف برون ضمن اشاره به اینکه هم اکنون ۲۰۰ تن برنج در انبار اهواز موجود میباشد پیشنهاد داد: اگر این مقدار موجودی انبارهای برنج، در فروشگاههای فرهنگیان، رفاه و ارتش تقسیم بشود تاثیر مطلوب ‌تری در تنظیم بازار دارد.

وی ضمن اشاره به اینکه در بحث شکر هم هیچ مشکلی در بازار خوزستان وجود ندارد در ادامه براساس گزارش پایگاه خبری خورنا از این جلسه اظهار داشت: برای تأمین شکر از طرف شرکت بازرگانی دولتی ایران سه هزار و ۳۰۰ تن حواله برای استان اختصاص داده شده که درب انبار به قیمت دوهزار و ۵۲۰ تومان تحویل توزیع کنندگان شد که نهایتاً به دست مصرف کننده به قیمت دوهزار و ۸۰۰ تومان رسیده است.

عضوء هیأت مدیره و معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی خوزستان ضمن اشاره به تأمین گندم برای کارخانجات آرد استان که توسط شرکت مطبوعش، صورت پذیرفت. سپس در پایان اظهار داشت: ما هزار و ۹۰۰ تن توزیع آرد بین ۶۳۷ واحد کشیک نوروزی داشتیم که در واقع هزار و ۵۰۰ تن آن در بین نانوایی‌ها، ۱۸۷ تن برای کاروان‌های راهیان نور و ۲۴۵ تن هم برای مناطق زیارتی و گردشگری استان در این ایام در نظر گرفتیم که با توجه به بازدیدهایی که در این ایام داشتیم خدا رو شکر هیچ کمبودی توی بحث آرد و نان گزارش نشده است.

هر گونه کپی برداری از این مطالب فقط با ذکر نام پایگاه خبری خورنا مجاز میباشد .