مشارکت مردم امیدیه در طلاکاری ایوان حرم مطهر علوی(ع)

خورنا: مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات امیدیه گفت: مردم ولایت مدار این شهرستان هزینه طلاکاری ۳۳۵خشت ایوان حرم مطهر امام علی (ع) را متقبل شده اند.
قاسم حیدری گفت: سهمیه ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان برای شهرستان امیدیه، تامین هزینه طلاکاری ۳۰۰ خشت ایوان حرم علوی بود که مردم با احساس دین و علاقه مندی تاکنون هزینه طلاکاری ۳۳۵ را پرداخت کرده اند.
وی گفت: کمک های نقدی و غیرنقدی مردم از شهریور ۱۳۸۹ تاکنون جمع آوری شده است.
حیدری با بیان اینکه جلب و جذب مشارکت مردمی در این شهرستان برای اهدا کمک ها و هدایای نقدی و غیرنقدی همچنان ادامه دارد ابراز امیدواری کرد روند اهدا نذور و کمک های مردم این منطقه در نیمه دوم سال جاری شتاب گیرد.
مسوول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان امیدیه با اشاره به نقش برجسته معلمان و فرهنگیان در اهدا کمک ها و نذور برای طلاکاری ایوان حرم علوی اظهار کرد: بر اساس قرارداد میان ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان با تولیت آستانه مقدس علوی در نجف اشرف و اجازه آیت الله سیستانی، هزینه طلاکاری ۱۲هزار و ۵۰۰ خشت ایوان حرم علوی بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال در خرداد ۱۳۸۹ به استان خوزستان واگذار شد.
ستاد بازسازی عتبات عالیات در خوزستان به خیرین و نیکوکارانی که هزینه طلاکاری یک خشت ایوان حرم علوی را تقبل کنند سند افتخار مشارکت در بازسازی ایوان حضرت علی (ع) اهدا می کند.

طرح طلاکاری ایوان حرم علوی تاکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.