پایان مهلت تعیین شده و ثبت نام ۹۴۱ داوطلب برای پنجمین انتخابات شواری شهر و روستای باغملک

خورنا – پایان مهلت تعیین شده و ثبت نام ۹۴۱ نفر داوطلب در حوزه باغملک و حومه

به گزارش پایگاه خبری خورنا حضور کاندیدهای پنجمین دوره انتخابات شواری شهر و روستای باغملک پرشور و بی سابقه بود.

سید آرش حیاتی کارشنای مسئول اجرایی ستاد انتخابات فرمانداری باغملک در گفتگو با پایگاه خبری خورنا گفت؛


نظر به اتمام مهلت نام نویسی از داوطلبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان باغملک، درحالی هفتمین و آخرین روز از ثبت نام داوطلبین حضور در این انتخابات را پشت سر گذاشتیم که نسبت به روز ششم شاهد یک جهش فوق العاده از سوی متقاضیان بودیم.

وی ادامه داد؛ آخرین آمار داوطلبین شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در خاتمه هفتمین و آخرین روز نام نویسی بشرح زیر است.

آمار کل داوطلبین۹۴۱ نفر و کل داوطلبین شوراهای اسلامی شهرهای تابعه۱۴۱نفر، کل داوطلبین شوراهای اسلامی روستایی۷۸۰نفر، کل داوطلبین مرد۸۹۶نفر و کل داوطلبین زن۴۴نفر تعداد داوطلبین زن جهت شوراهای اسلامی شهرهای تابعه۶ نفر، تعداد داوطلبین مرد جهت شوراهای اسلامی شهرهای تابعه۱۳۵ نفر، تعداد داوطلبین زن جهت شوراهای روستایی۳۸ نفر و تعداد داوطلبین مرد جهت شوراهای اسلامی روستایی۷۶۲نفر میباشد.

وی تصریح کرد؛ این در حالیست که تا پایان روز ششم ثبت نام از داوطلبین فقط ۵۳۶نفر اقدام به ثبت نام نموده و در روز پایانی این آمار به ۹۴۱افزایش یافت. برابر تقویم انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرایند ثبت نام از داوطلبین از تاریخ ۳۰ اسفندماه ۹۵ آغاز و درساعت ۲۴روز یکشنبه ۶فروردین ۹۶ خاتمه یافت.

حیاتی در پایان یادآور شد؛ نتیجه بررسی صلاحیت داوطلبین پس ازطی فرایند استعلام از مراجع قانونی به آنان اعلام میگردد.

لازم به ذکر است که اخبار تحلیلی و تکمیلی بیشتر به زوری از طریق همین پایگاه اعلام می گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *