تب گرم ثبت نام پنجمین دوره انتخابات در شهرستان باغملک

خورنا – تب گرم ثبت نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات اسلامی شواری شهر و روستا در باغملک

سید آرش حیاتی کارشناس و مسئول اجرایی ستاد انتخابات فرمانداری باغملک در گفتگو با پایگاه خبری خورنا گفت؛

نظر به گذشت شش روز از زمان ثبت نام نامزدهای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا تعداد قابل توجهی از داوطلب ها اقدام به ثبت نام نموده و روند ثبت نام تا فردا ششم فروردین ۹۶ ادامه دارد.

سید آرش حیاتی ادامه داد؛ تاکنون ۵۳۶ داوطلب در حوزه باغملک ثبت نام نموده که از آن تعداد ۱۰۵ نفر داوطلب شواری شهر و تعداد ۴۳۱ نفر داوطلب روستا می باشد. نامزدهای شهری باغملک ۳۴، صیدون ۳۰، قلعه تل ۱۹ و میداوود ۲۲هستند و در این میان تعداد داوطلبان زن ۲۴ نفر و ۵۱۲ نفر مرد می باشد. لازم به ذکر است که تعداد داوطلبان زن در حوزه شهر ۲ نفر و حوزه روستایی نیز ۲۲ نفر می باشند.

حیاتی یادآور شد؛ به تفکیک بخش ها ۱۹۵ نفر بخش مرکزی، ۸۷ نفر میداوود و ۱۴۹ نفر صیدون می باشند. در خصوص مدارک نامزد های انتخاباتی نیز سابقه عضویت در دوره های قبلی یک مقطع حساب می شود و تاکنون به لحاظ مدرک از دیپلم تا لیسانس و فوق لیسانس ثبت نامی داشته ایم. جوان ترین شخص حوزه شهری ۲۷ سال، روستایی ۲۵ سال سن و مسن ترین شخص حوزه شهری ۵۶ و روستایی ۶۲ سال سن دارند.

حیاتی در پایان یادآور شد؛ متاسفانه شاهد انجام تبلیغات زود هنگام از سوی نامزدهای ثبت نام شده در شواری اسلامی هستیم که با ارسال پیامک، توزیع پوستر در سطح شهر و تشکیل گروه های مجازی اقدام به تخلف در زمینه تبلیغات نمود که این اعمال بی شک از طریق مراجع ذیصلاح بررسی و ترتیب اثر داده خواهد شد، انتظار می رود این اشخاص از انجام تبلیغ در خارج از موعد مقرر جدا خودداری کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *