سرپرست تعاون روستایی خوزستان: توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن میوه نوروزی تا پایان پیک اول تعطیلات در استان/طرح توزیع میوه نوروزی تا ۲۰فروردین ماه می‌باشد

خورنا|احمدرضارستمی: مهدی سیاحی سرپرست تعاون روستایی خوزستان گفت: از ۲۵ اسفند سال گذشته تاکنون بیش از۱۰۰۰ تن میوه در غرفه های عرضه میوه نوروزی، توزیع شده است.

سیاحی تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیداتی که تدارک دیدیم توانستیم ضمن ذخیره سازی مناسب میوه ٬ ۱۰۰ غرفه توزیع میوه نوروزی در خوزستان را تامین و میوه مورد نیاز نوروز را از ۲۵ اسفند در بازار توزیع کنیم.

وی ادامه داد: پیک اول توزیع و تقاضا میوه در خوزستان با سلامت سپری شد و فکر میکنیم از اواخر هفته جاری با توجه به اینکه تعطیلات نیمه دوم را پشت سر خواهیم گذاشت، آماری به مراتب بالاتر از سال گذشته در توزیع میوه داشته باشیم.

سیاحی گفت: درحال حاضر سیب درختی با قیمت ۳۵۰۰تومان، پرتقال والنسیا داخلی۴۵۰۰تومان ، پرتقال والنسیا وارداتی ۳۹۰۰تومان و تامسون با قیمت هر کیلو ۲۰۰۰تومان در بازار توزیع و به فروش رسید.

وی در پایان گفت: پایان طرح توزیع میوه نوروزی تا ۲۰فروردین ماه می باشد. و تا آن تاریخ تمامی غرفه ها در سراسر استان خوزستان دایر می باشند.