شهردار شادگان: بافت فرسوده شادگان نیاز به بهسازی و تأمین اعتبار دارد

خورنا: شهردار شادگان گفت: بافت قدیمی و فرسوده شهرستان نیاز به بهسازی و بالطبع تأمین اعتبار دارد.

توفیق آلبوناصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار کرد: آتش‌نشانی و اطفای حریق از وظایف شهرداری‌ها بوده و در این خصوص باید با برنامه‌ریزی صحیح، سطح خدمت‌رسانی به مردم را افزایش داد.

وی افزود: اصلی‌ترین امری که در بخش آتش‌نشانی اهمیت دارد به سرعت رسیدن امدادرسان به محل حادثه است که باید به حداقل ممکن کاهش یابد.

شهردار شادگان تصریح کرد: در حال حاضر زمان رسیدن به محل حادثه در آتش‌نشان شادگان در محدوده شهری پنج دقیقه و در حومه شهر با توجه به مسافت بیشتر از این بوده که البته استاندارد و قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه سرعت عمل در آتش‌نشان باید به حداکثر برسد، اضافه کرد: در هر لحظه حادثه می‌توان نجات یا از دست دادن جان شهروندی را رقم زد و رسیدن گروه امدادرسان به محل در این امر تأثیر مستقیمی دارد.

آلبوناصر خاطر نشان کرد: خدمت در آتش‌نشانی یعنی ارتباط مستقیم با مرگ و زندگی، حال این اتفاق ممکن است یا برای آتش‌نشان و یا برای حادثه دیده بیفتد.

وی با اشاره به اینکه بافت قدیمی و فرسوده شهرها یکی از موانع عدم تردد مناسب و مطلوب ماشین‌آلات آتش‌نشانی است، گفت: کوچه‌های تنگ و باریک در سطح شهر سبب می‌شود که رسیدن به محل حادثه بسیار دشوار شود.

این مسئول همچنین ادامه داد: بافت قدیمی و فرسوده شهرستان نیاز به بهسازی و بالطبع تأمین اعتبار دارد.

وی در پایان اظهار کرد: آتش‌نشان‌ها به دلیل تلاش در راستای برقراری امنیت برای شهروندان جایگاه بسیار ارزشمند و بزرگی در جامعه دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *