اختصاص ۳۴۰ میلیارد ریال به بخش توسعه کشاورزی در هندیجان

خورنا: مدیر جهاد کشاورزی هندیجان از اختصاص ۳۴۰ میلیارد ریال به بخش توسعه کشاورزی در این شهرستان خبر داد.

کامبیز محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: به‌منظور پیشرفت و شکوفایی هر چه بیشتر بخش کشاورزی شهرستان، اجرای ۱۹۵ طرح مصوب در این زمینه اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای ارتقای اشتغالزایی بخش کشاورزی هندیجان به تصویب رسیده است، افزود: طرح‌های مذکور به طور مستمر به بانک کشاورزی معرفی می‌شوند.

مدیر جهاد کشاورزی هندیجان تصریح کرد: همچنین ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار به این بخش اختصاص یافته و علاقه‌مندان به اشتغال در طرح‌های کشاورزی می‌توانند از تسهیلات پیش‌رو بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: از فارغ‌التحصیلان رشته‌ کشاورزی و فعالان این عرصه می‌خواهیم فرصت به‌دست آمده را غنیمت شمرده و علاوه بر کمک به ارتقا و توسعه کشاورزی شهرستان زمینه‌های اشتغالزایی این بخش را در شهرستان برای خود و دیگران فراهم کنند.

محسنی عنوان کرد: کشاورزان و کسانی که خواهان شرکت در این طرح هستند می‌توانند با در دست داشتن مدارک خود به جهاد کشاورزی هندیجان مراجعه و از خدمات اختصاص داده شده استفاده کنند.

وی در پایان خطاب به کشاورزان منطقه خاطرنشان کرد: درب اتاق من همه روزه به روی کشاورزان شهر و روستای این شهرستان باز بوده و در این راستا هیچ تبعیضی قائل نیستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *