استادیوم را روی سر ژوزه خراب می‌کنیم!

خورنا: پرسپولیس پس از دو هفته بازی در اصفهان و آزادی بدون تماشاگر، امروز مجبور است با تماشاگران ناراضی تیمش روبرو شود. تماشاگران معترضی که روزهاست برای اعتراض به وضعیت تیمشان برنامه ویژه‌ای دارند.

ژوزه در ۱۰ بازی گذشته پرسپولیس نتایج خوبی نگرفته و اخراج کریمی و برخوردش با تماشاگران شرایط او را بدتر کرده است. یکشنبه ژوزه در جواب تماشاگرانی که کریمی را تشویق می‌کردند گفت هر چقدر می‌خواهید او را تشویق کنید و در مصاحبه‌هایش هم تاکید کرده شماره ۸ سرخپوشان را به این تیم برنمی‌گرداند. هواداران پرسپولیس معتقدند که ژوزه بیخود به اخراج کریمی اصرار می‌کند و حمایت رویانیان از ژوزه را هم نمی‌پذیرند.

تعدادی از طرفداران جادوگر قصد دارند در بازی امروز به ورزشگاه بروند و حمایت‌شان را از کریمی به شکل جالبی نشان بدهند. آن‌ها از طریق لیدرها و همچنین هماهنگی‌هایی که در فضای مجازی با هم داشتند، در دقایق ۸، ۱۸، ۲۸، ۳۸، ۴۸، ۵۸، ۶۸، ۷۸ و ۸۸ شماره هشت محبوب‌شان را تشویق کنند. طرفداران کریمی می‌خواهند در این دقایق به قول خودشان استادیوم را روی سر ژوزه خراب کرده و اعتراضشان را نسبت به کنار گذاشته شدن کریمی نشان دهند.

به گزارش جم،در فضای مجازی هم اعتراض هماهنگ پرسپولیسی‌ها دهان به دهان می‌پیچد. برخی از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند ژوزه عمدا این کارها را می‌کند که به جای استعفا اخراج شود و مبلغ کلانی به جیب بزند. برخی دیگر هم این رفتار او را ناشی از منفور بودنش نزد افکار عمومی می‌دانند. نتایج ضعیف پرسپولیس باعث شده ژوزه در بین طرفداران سرخپوشان حامی چندانی نداشته باشد. خصوصا که سرمربی پرتغالی سرخپوشان وساطت مهدوی‌کیا و گل محمدی دیگر پرسپولیسی‌های محبوب روی سکوها را نپذیرفته است.

ظاهرا امروز ژوزه کار سختی را در پیش دارد، چرا که تنها راه او برای آرام کردن تنش در ورزشگاه گلزنی بازکنانش پیش از دقیقه ۸ می باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *