بهبهان آماده ی برگزاری انتخابات پر شور

خورنا- علی مظفری فرماندار شهرستان بهبهان از آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان بهبهان برای برگزاری انتخابات خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات بهبهان در این خصوص اظهار داشت طبق اعلام وزارت کشور انتخابات ریاست جمهوری و شوراها روز ۲۹ اردیبهشت سال آینده برگزار می شود که یک انتخابات ملی و محلی است که دارای ابعاد متفاوتی از انتخابات دوره گذشته است.

مظفری در ادامه افزود : مسولین کمیته ها و اعضای ستاد و بخشداران ، برگزاری انتخاباتی سالم ، قانونمند و با مشارکت حداکثری را در دستور کار دارند و در همه مراحل و فرایند انتخابات فقط ملاک و معیار، رعایت قانون خواهد بود.

فرماندار بهبهان همچنین بر تلاش همه دست اندرکاران امر انتخابات در شهرستان بهبهان جهت برنامه ریزی برای برگزاری یک انتخابات سالم، پرشور و همراه با قانون مداری تاکید نمود

ریس ستاد انتخابات شهرستان بهبهان با بیان اینکه رعایت قانون با هدف صیانت از آرای مردم مهمترین دغدغه ستاد انتخابات شهرستان است خاطرنشان کرد: صیانت از آرای مردم مهمترین اصل برگزاری انتخابات است و اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود : آمادگی لازم برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شهر و روستا در شهرستان وجود دارد و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات در شهرستان فراهم شده و ان شاء اللّه شاهد انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم خواهیم بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *